پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228104
مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري خبر داد
اجراي برنامه‌هاي حماسه سوم خرداد با شعار محوري "من انقلابي‌ام"
تاریخ انتشار : 1396/03/01 10:06:53
نمایش : 1381
مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري گفت: برنامه‌هاي حماسه سوم خرداد با شعار محوري "من انقلابي‌ام" و با عنايت ويژه به شعار سال مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) در طرح‌ريزي برنامه‌ها به همه سازمان‌ها و نهادها ابلاغ شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ عباس عباسي، مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري در گفت و گو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: سوم خرداد يادآور رشادت‌هاي بي‌بديل فرزندان اين مرز و بوم است، حماسه عظيم بيت‌المقدس نگين درخشاني از صفحات تاريخ هشت سال ايثار و جان‌فشاني دلاورمرداني است که در سايه رهبري داهيانه امام خميني (رحمة الله عليه) و وحدت و همدلي مردم و نيروهاي مسلح، اراده خود را بر دشمنان تحميل و عزت و شکوه و سربلندي را براي مردم قدرشناس ايران اسلامي به ارمغان آوردند.

وي تصريح کرد: به يمن و برکت اين پيروزي باشکوه، امروز کشورمان به زعامت و رهبري مقتدرانه ولي امر مسلمين، حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) در پهنه مقابله با هجمه و نفوذ استکبار جهاني و صهيونيسم بين‌الملل و ايادي آنان به خصوص تکفيري‌ها ايستادگي کرده که رهاورد آن، حضور مقتدرانه کشورمان در تمامي عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي، علمي، نظامي و... است.

سرهنگ عباسي گفت: برنامه‌هاي حماسه سوم خرداد با شعار محوري "من انقلابي‌ام" و با عنايت ويژه به شعار سال مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي (مدظله العالي) در طرح‌ريزي برنامه‌ها به همه سازمان‌ها و نهادها ابلاغ شده است.

وي با اشاره به نامگذاري ايام حماسه آزادسازي خرمشهر خاطرنشان کرد: اين ايام از دوم تا پنجم خردادماه به طول مي‌انجامد که نامگذاري اين روزها به شرح زير است:

سه‌شنبه ۲/۳/۹۶ روز سلحشوري، پايمردي و ايثارگري و مدافعين حرم، چهارشنبه ۳/۳/۹۶ روز مقاومت، ايثار و پيروزي، پنج‌شنبه ۴/۳/۹۶ روز دزفول، روز مقاومت و پايداري، جمعه ۵/۳/۹۶ ولايتمداري، وحدت و معنويت.

مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري در انتها گفت: در دستورالعمل ابلاغي تاکيد شده است در طراحي برنامه‌ها توسط دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادها به تبعيت‌پذيري مردم و رزمندگان از ولايت و رهبري، ايستادگي و مقاومت، ازجمله دشمن تا حماسه آزادي خرمشهر، وحدت و همگرايي اقوام، اديان، مذاهب و اقشار مختلف توجه ويژه شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html