پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228103
زمان وعده و مجادله به پايان رسيده و هنگام همدلي براي رفع مشکلات مردم است
تاریخ انتشار : 1396/02/30 17:55:55
نمایش : 1676
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پيامي تاکيد کرد: زمان وعده دادن ها و مجادله با رقباي انتخاباتي به پايان رسيده و هنگام همدلي و هم افزايي براي عبور از موانع و کار براي رفع مشکلات مردم فرا رسيده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار غلامحسين غيب‌پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پي حضور حماسي مردم در انتخابات رياست جمهوري بيانيه‌اي صادر کرد که متن آن در ذيل آمده است.

بسم الله الرحمن الرحيم

خداوند بزرگ را سپاس مي گوييم که بار ديگر عزت و عظمت جمهوري اسلامي ايران، با حضور حماسي اقشار مختلف مردم اين سرزمين در پاي صندوق هاي رأي، در چشم جهانيان آشکار گرديد و جمهوريت و مردم‌سالاري حقيقي در سايه اسلام، به نمايش گذاشته شد.

در روز جمعه 29 ارديبهشت 1396 ، ملت غيور ايران اسلامي با هر قوميت وگويش و مذهب و با هر سليقه سياسي و فرهنگي، در جاي جاي اين خاک سرافراز و اقصي نقاط گيتي، از ساعات ابتدايي روز تا آخرين لحظات شامگاه، براي اعلان وفاداري به نظام مقدس جمهوري اسلامي، صفوف متحد و به هم پيوسته اي را تشکيل دادند تا در دوازدهمين انتخابات رياست جمهوري و پنجمين انتخابات اعضاي شوراي اسلامي شهر و روستا، در تعيين سرنوشت امور اجرايي کشور و شهر و روستاي خود نقش آفريني نمايند و سي و پنجمين انتخابات تاريخ انقلاب اسلامي را رقم بزنند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامي فرموده اند، برنده اصلي انتخابات، نظام جمهوري اسلامي و ملت شريف ايران و بازنده حقيقي آن، دشمنان قسم خورده اين نظام يعني استکبار جهاني و در رأس آن ها آمريکا و رژيم صهيونيستي و هم پيمانان شان هستند.

اينجانب، خلق اين حماسه باشکوه را به محضر امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف، مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي مد ظله العالي، رئيس جمهور منتخب و يکايک ايرانيان سربلند و گرانقدر تبريک عرض مي نمايم.

همچنين بر خود لازم مي دانم از زحمات تمام کساني که در پديدار ساختن اين حماسه ملي نقش آفريني کرده اند علي الخصوص آحاد بسيجيان عزيز که با جان و دل در تشويق به حضور حداکثري و کمک در تامين امنيت مثال زدني کوشيده اند، قدرداني و سپاس‌گزاري نمايم و بر جبين شان بوسه زنم و برايشان آرزوي توفيق داشته باشم.

اکنون دوران رقابت هاي انتخاباتي به پايان رسيده است و نامزد منتخب، پس از تنفيذ رهبر مقتدر انقلاب اسلامي، رئيس جمهور همه مردم ايران خواهد بود. زمان وعده دادن ها و مجادله با رقباي انتخاباتي به پايان رسيده و هنگام همدلي و هم افزايي براي عبور از موانع و کار براي رفع مشکلات مردم فرا رسيده است.

اکنون زمان آن است که مسائل اساسي کشور و در رأس آن ها پياده سازي الگوي اقتصاد مقاومتي براي حل معضل بيکاري و رکود و نيز افزايش توليد و اشتغال و رسيدگي به معيشت محرومان و مستضعفان در اولويت برنامه‌ريزي‌ها و اقدامات فوري مسئولان اجرايي کشور قرار گيرد.

اکنون زمان آن است که از ناکامي هاي گذشته و نيرنگ ها و بدعهدي هاي دشمنان ملت ايران، درس بگيريم و براي رشد و پيشرفت و تعالي جمهوري اسلامي ايران، با تکيه بر توان داخلي و استعدادهاي سرشار ايراني و نه با چشم داشتن به عهد عهدشکنان خارجي، تمام ظرفيت هاي کشور را بسيج کنيم و ثابت کنيم که بدون اتکا به بيگانگان مي توانيم نيازهايمان را خودمان برطرف نماييم.

اينجانب به رئيس جمهور منتخب اعلام مي نمايم که بسيج ده ها ميليوني، همان گونه که در تنگناي جنگ تحميلي و در پي ناکافي بودن ظرفيت هاي کلاسيک نظامي، توانست با حضور اقشار مختلف مردم، ورق را به نفع انقلاب اسلامي برگرداند، مهياست تا در عرصه جنگ اقتصادي و فرهنگي نيز تمام ظرفيت هاي مردمي خود را براي رفع مشکلات و عبور از موانع و دست‌يابي به فتح و ظفر بسيج نموده و توان بي بديل خويش را در تمامي عرصه هاي مورد نياز کشور به خدمت در آورد.

اميد است خداوند متعال به همه مسئولان کشور و خصوصا رئيس جمهور منتخب و نيز اعضاي منتخب شوراي اسلامي شهر و روستا، عزم راسخ و نصرت خويش را عنايت نموده و ايشان را در خدمت هر چه بهتر به مردم شريف کشورمان و ملت هاي مظلوم و مستضعف، ياري رساند.

و ما النصر الا من عندالله العزيز الحکيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html