پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228101
پيام رهبر انقلاب در پي حضور حماسي و پر شکوه مردم در انتخابات:
پيروز انتخابات، مردم ايران و نظام جمهوري اسلامي هستند/ دولت آينده رعايت قشرهاي ضعيف و برخورد با فساد را در صدر برنامه‌ها قرار دهد
تاریخ انتشار : 1396/02/30 17:48:56
نمایش : 1723
رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به مناسبت انتخابات 29 ارديبهشت از حضور پرشور و گسترده مردم در اين انتخابات تشکر کردند.
به گارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در پي حضور پر شکوه و حماسي مردم در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي پيام تشکر و قدرداني صادر و بر نکات مهمي تأکيد کردند.

متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

ملت عزيز ايران

جشن حماسي انتخابات ديروز،‌ بار ديگر گوهر درخشانِ عزم و اراده‌ي ملي را در برابر چشم جهانيان به جلوه آورد. مشارکت گسترده و پرشور شما، و هجوم مشتاقانه به مراکز رأي‌گيري، و تشکيل صفهاي طولاني براي رسيدن به صندوق‌هاي رأي در همه جاي کشور، و از همه‌ي قشرهاي اجتماعي، نشانه‌ئي آشکار از استحکام پايه‌هاي مردم‌سالاري اسلامي و دلبستگي همگاني به اين موهبت بزرگ پروردگار بود و ايران و ايراني را در آزمونِ ميدان‌عمل، سرافراز و روسفيد کرد. ديروز با اين حضور متراکم و افکندن بيش از چهل ميليون برگه‌ي رأي در صندوقها، نصاب تازه‌ئي در انتخابات رياست جمهوري پديد آمد و پيشرفت روزافزون ملت ايران را در عرصه‌ي حضور و بروز قدرتمندانه نشان داد. ايران اسلامي بار ديگر بدخواهان و کين‌ورزان و حسودان را عقب نشانيد و دل دوستان و تحسين‌کنندگان خود را لبريز از شادي و افتخار کرد. پيروز انتخابات ديروز، شما مردم ايرانيد و نظام جمهوري اسلامي است که به رغم توطئه و تلاش دشمنان، توانسته است اعتماد اين ملت بزرگ را به طور فزاينده جلب کند و در هر دوره درخشش تازه‌ئي نشان دهد. آزمون برجسته‌ي ديروز تنها مشارکت گسترده نبود، آرامش و متانت و نجابت شرکت کنندگان که امنيت انتخابات را تضمين کرد، نيز بخش مهمي از اين آزمون خيره‌کننده بود. همه‌ي قشرها، همه‌ي سليقه‌ها، همه‌ي گرايشهاي سياسي در کنار هم به صحنه آمدند و دوشادوش يکديگر به نظام جمهوري اسلامي رأي دادند.
اينجانب با خشوع در برابر خداي بزرگ، جبهه‌ي سپاس بر خاک ميسايم، و لطف و رحمت و پاداش شايسته براي ملت ايران مسئلت مي‌نمايم و به پيشگاه حضرت بقية‌الله الاعظم ارواحنا فداه عرض سلام و اخلاص ميکنم و نکاتي چند را متذکر مي‌شوم:
۱ـ به مردم عزيز، عرض ميکنم خداي را بر موفقيت در برگزاري انتخابات شکر گزاريد و پس از التهابِ روزها و هفته‌هاي پيش از انتخابات، اکنون به اتحاد و اتفاق عمومي بيانديشيد که بي‌شک يک عامل مهم استحکام و اقتدار ملي است. همه در زير سايه‌ي نظام جمهوري اسلامي و فرزندان اين ميهنِ سرافرازيد، بکوشيد تا سهم خود از وظيفه‌ي پيشبرد کشور به سمت هدفهاي بزرگ را بشناسيد و دنبال کنيد. برآمدن همه‌ي آرزوهاي ملي در گرو چنين انديشيدن و چنين عمل کردن است.
۲ـ به رئيس جمهور محترم و همه‌ي کساني که در دولت آينده شرکت خواهند داشت سفارش و تأکيد ميکنم که کار و تلاش پرانگيزه و انديشيده و جوانانه را براي برطرف کردن مشکلات کشور در پيش گيرند و لحظه‌ئي از اين خط مستقيم غفلت نکنند. رعايت قشرهاي ضعيف، توجه به روستاها و مناطق فقير، در نظر گرفتن اولويتها، برخورد با فساد و با آسيبهاي اجتماعي ، بايد در صدر برنامه‌ها قرار گيرد.
۳ـ عزت ملّي و رعايت حکمت در ارتباطات جهاني و اهتمام به اقتدار بين‌المللي نيز از جمله‌ي اولويتهاي مديريت انقلابي و اسلامي است.
۴ـ لازم ميدانم از يکايک آحاد شرکت کننده در انتخابات و نيز کساني که در ترغيب آنان به اين وظيفه نقش آفريدند تشکر کنم، بويژه مراجع معظم و علماء اعلام و نخبگان دانشگاهي و سياسي و فرهنگي و هنري.
۵ ـ لازم ميدانم از حضرات نامزدهاي رياست جمهوري نيز که در اين روشنگري و شورآفريني براي انتخابات تأثير جدّي بر جاي نهادند تشکر کنم.
۶ـ لازم ميدانم از همه‌ي دست اندرکاران اجراء و نظارت انتخابات رياست جمهوري و نيز انتخابات شوراهاي شهر و روستا که متحمل زحمات طاقت فرسا شدند تشکر کنم.
۷ـ لازم ميدانم از حافظان امنيت انتخابات و نيز از رسانه‌ي ملّي که انتخابات پرشور، مرهون تلاش شبانه‌روزي و هنرمندانه‌ي آنان است سپاسگزاري کنم.
۸ ـ در پايان، خود و همگان را به تقوا و تلاش در راه وظيفه‌ي الهي و اجتماعي و پايبندي به مسير انقلاب که ميراث ارزشمند امام خميني بزرگ و شهداي گرانمايه است دعوت ميکنم و شادي روح و علو درجات آنان را از خداوند متعال مسالت مي‌نمايم.

والسلام عليکم و رحمة‌الله

سيّدعلي خامنه‌اي

سي‌ام / ارديبهشت‌ماه / ۱۳۹۶

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html