پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228092
رئيسي مفاسد را مي دانست اما اخلاق را قرباني نکرد/عدم صداقت، پاشنه آشيل روحاني است
تاریخ انتشار : 1396/02/25 10:54:09
نمایش : 1800
کارشناس مسائل سياسي با بيان اينکه سيد ابراهيم رئيسي نشان داد نماينده قشر آسيب پذير و مستضعف جامعه است، گفت: حسن روحاني در حالي که به عنوان رئيس دولت مستقر بايد از عملکرد چهار ساله دفاع مي کرد با حمله گازانبري و به تعبير خودش لوله کردن نشان داد که دستش بسيار خالي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي طهماسبي فعال سياسي در گفت‌وگو با کلار، پيرامون سومين مناظره انتخاباتي نامزدهاي رياست جمهوري اظهار داشت: محمدباقر قاليباف در مناظره سوم نشان داد که با برنامه و کارشناسي شده وارد فضاي انتخابات شده است.

قليباف با دست پر در مناظره حاضر شد

وي گفت: قاليباف با دست پر آمده بود و در اين مناظره فساد نزديکان برخي ها را افشا کرد ازجمله املاک و حقوق هاي نجومي را؛ خيلي از مسائل را براي مردم باز کرد هر چند مورد حمله هم قرار گرفت و همچنان بر وضعيت چهار درصدي و ۹۶ درصدي تاکيد داشت.

طهماسبي ادامه داد: حجت الاسلام ابراهيم رئيسي که به تعبير خودش مخزن اسرار است بگو و گوي انقلاب است، بسياري از مفاسد را مي دانست اما حاضر نشد اخلاق را فدا کند.

رئيسي نماينده قشر آسيب پذير است/ مفاسد را مي دانست اما اخلاق را قرباني نکرد

وي گفت: رئيسي در اين مناظره تاکيد کرد که در دولت مهدوي تقوا محوري و کارآمدي رويکرد دولت مردان است؛ او نشان داد که مردان خدا حاضر هستند آماج بدترين تهمت ها قرار بگيرند اما مرزهاي اخلاق را زير پا نگذارند.

طهماسبي گفت: ملت ايران مردم بسيار فهيمي هستند و در نظر خواهند داشت که رئيسي حاضر نشد براي مطامع دنيا آخرت خود را تخريب کند.

اين فعال سياسي با اشاره به اين که رئيسي مديري کارآمد و مجرب است، گفت: طي مناظره هايي که برگزار شد رئيسي نشان داد برنامه هاي بسيار کارشناسي شده اي را براي مردم ايران دارد.

وي افزود: بررسي هاي ميداني نشان مي دهد مردم بر اين باورند که سيد ابراهيم رئيسي دغدغه مردم را دارد و نماينده قشر آسيب پذير، مستضعف، انقلابي و افرادي که تريبون ندارند است.

روحاني دستش خالي است/او مرزهاي اخلاق را زير پا گذاشت

طهماسبي گفت: حسن روحاني به‌عنوان رئيس دولت مستقر بايد از عملکرد چهار ساله دفاع مي کرد اما به جز حمله گازانبري و به تعبير خودش لوله کردن نشان داد که دستش بسيار خالي است.

وي افزود: ما بر اين باوريم اگر کاري انجام شده بايد صادقانه، بدون نگاه حزبي و بزرگ نمايي هاي بي مورد گفت؛ اما روحاني در موضع دولت مستقر نبود.

طهماسبي با بيان اينکه روحاني در موضع يک نامزدي که تازه مي خواهد کار خود را شروع کند قرار داشت، افزود: حمله اي که روحاني به مرزهاي اخلاق کرد جاي تاسف داشت؛ روزگار پاسخگويي بسيار سخت خواهد بود نبايد اين تخريب ها صورت مي گرفت.

هاشمي طبا با شعر کودکانه ملت را به تمسخر گرفت

سيد مصطفي هاشمي طبا رويکرد بسيار آکادميکي در مناظره سوم داشت، او حرفي براي گفتن نداشت؛ شايد بسياري از حرف هايش در همان شعر کودکانه بود که ملت را واقعا به تمسخر گرفت.

طهماسبي گفت: هاشي طبا با توجه به کهولت سني که دارد نمي تواند مجري خوبي براي کشور باشد.

جهانگيري هيچ برنامه اي نداشت/تخريب دردي از ملت را دوا نمي کند

وي افزود: اسحاق جهانگيري بيشتر از آن که نشان دهنده يک برنامه ريزي و حرکت باشد يک نامزد پوششي حمله کننده بود؛ انتقادي که جهانگيري به ديگر نامزدها داشت اين بود که برنامه اي ندارند در حالي که خودش هيچ برنامه ي ارائه نکرد.

طهماسبي با بيان اين که جهانگيري فقط دفاع قاطعانه اي از دولت يازدهم داشت که بسيار جاي تاسف هم دارد، گفت: تخريب و انتقاد جهانگيري از ديگر نامزدها دردي از ملت را دوا نمي کند.

ميرسليم منتقد جدي دولت بود

اين فعال سياسي با بيان اين که سيد مصطفي ميرسليم بسيار علمي و کارشناسي شده در مناظره حاضر شد، افزود: ميرسليم انتقادهاي بسيار جدي به دولت داشت؛ ميرسليم نشان داد که مي تواند کار کند اما با توجه به سن بالا اقتضائات توانگرايي را ندارد.

پاشنه آشيل دولت روحاني عدم صداقت است

وي با بيان اين که پاشنه آشيل دولت روحاني عدم صداقت است، گفت: عدم صداقت دولت راي مردم را در انتخابات به سمت ديگري هدايت خواهد کرد.

طهماسبي گفت: آنچه که از شواهد و قرائن بر مي آيد احتمال دارد که انتخابات پيش رو دو مرحله اي شود اما ممکن است شرايطي پيش آيد که ختم انتخابات را در همان مرحله اول داشته باشيم.

وي گفت: در مناظره سوم روحاني با دست خودش آراء خاکستري را به سمت آقاي رئيسي سوق داد؛ چنان که حجت الاسلام رئيسي هم بيان داشت مردم بر اساس عقلانيت و تعقل خودشان راي خواهند داد. بنده معتقد هستم برخورد اخلاق مدارانه آقاي رئيسي که حاضر نشد بسياري از اسرار نظام را بازگو کند مردم را به خود جذب کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html