پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228080
بارش ها شديدتر مي شود
تاریخ انتشار : 1396/02/20 10:00:01
نمایش : 1685
از عصر فردا موج جديد بارشي وارد کشور شده و روز جمعه هوا در اغلب مناطق کشور باراني است. اين در حالي است که هفته آينده شاهد بارش هاي خوبي در کشور خواهيم بود.
محمد اصغري گفت: امروز چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ماه، شاهد بارش  شديد باران در مناطق جنوبي استان سيستان و بلوچستان خواهيم بود. 
 
وي افزود: اين بارش‌ها در سيستان و بلوچستان طي روزهاي آينده نيز ادامه داشته و باران پراکنده را در اين استان شاهد خواهيم بود. 
 
کارشناس سازمان هواشناسي با اشاره به پيش بيني رگبار شديد در ۲ استان کشور طي دو روز آينده خاطرنشان کرد: احتمال وقوع سيلاب در برخي از شهرهاي کشور از جمله هرمزگان و کرمان در روزهاي پاياني هفته وجود دارد و در اين شرايط توصيه مي‌شود شهروندان به نکات ايمني توجه داشته باشند. 
 
اصغري اظهارکرد: با توجه به حجم بارش ها، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها وجود داشته و شهروندان بايد از حضور در اطراف رودخانه‌ها خودداري کنند. 
 
به گفته وي از عصر فردا موج جديد بارشي وارد کشور شده و روز جمعه هوا در اغلب مناطق کشور باراني است. اين در حالي است که هفته آينده شاهد بارش هاي خوبي در کشور خواهيم بود. 

ميزان
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html