پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228069
ايراني ها امسال به حج مي روند
تاریخ انتشار : 1396/02/18 17:25:33
نمایش : 1437
سيد رضا صالحي اميري در مورد حج تمتع امسال اظهار داشت: در حال حاضر حجاج در حال ثبت نام هستند و به اميد خدا بعد از ماه مبارک رمضان به تدريج حجاج ايراني با عزت و کرامت به حج اعزام مي شوند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد رضا صالحي اميري در مورد حج تمتع امسال اظهار داشت: در حال حاضر حجاج در حال ثبت نام هستند و به اميد خدا بعد از ماه مبارک رمضان به تدريج حجاج ايراني با عزت و کرامت به حج اعزام مي شوند.

وي در مورد حج عمره نيز گفت: ان شاء الله بعد از موفقيت آميز بودن حج تمتع، مذاکرات براي حج عمره را نيز با طرف هاي سعودي آغاز خواهيم کرد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در مورد بيمه خبرنگاران نيز گفت: همه کساني که تقاضاي بيمه دارند بايد در سايت معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ثبت نام کنند، از طريق آن سايت اقدامات براي بيمه خبرنگاري آغاز خواهد شد و اکنون ۱۲ هزار نفر از خبرنگاران در سراسر کشور بيمه هستند.

بر اساس اين گزارش وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي براي ديدار با اصحاب فرهنگ و هنر و نيز ديدار عمومي با مردم و افتتاح چند پروژه فرهنگي ظهر امروز به شهرستان دماوند سفر کرده است.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html