پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228061
اعطاي وام ۱۵ ميليون توماني به معلولان
تاریخ انتشار : 1396/02/17 10:53:43
نمایش : 1352
اسدي به پرداخت وام اشتغال به معلولان داراي مدرک فني حرفه‌اي از سازمان مربوطه اشاره کرد و گفت: افرادي که داراي مدرک تخصصي باشند مي‌توانند از وام ۱۵ ميليون توماني بهزيستي استان تهران با اقساط مناسب استفاده کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين اسدي گفت: در جلسه معاونت توانبخشي بهزيستي استان تهران  به انجام راهکارهاي جديد براي افزايش اشتغال معلولان درسال ۹۶ تاکيد شد.
 
وي افزود: راهکار‌هايي جهت افزايش اشتغال معلولان از سال‌هاي گذشته در دستور کار سازمان بهزيستي بوده که از آن جمله مي‌توان به فعاليت مراکز آموزشي و توانبخشي روزانه و همچنين کارگاه‌هاي حمايتي اشاره کرد.
 
معاون امورتوانبخشي بهزيستي استان تهران از اجراي طرح‌هاي جديد جهت افزايش اشتغال معلولان در استان تهران خبرداد و خاطرنشان کرد: بر همين اساس برنامه مدوني در حال تهيه و تدوين است که از آن جمله مي‌توان به گسترش مشاغل خانگي و کسب و کار خانگي و خرد اشاره کرد.
 
اسدي همچنين به پرداخت وام اشتغال به معلولان داراي مدرک فني حرفه‌اي از سازمان مربوطه اشاره کرد و گفت: افرادي که داراي مدرک تخصصي باشند مي‌توانند از وام ۱۵ ميليون توماني بهزيستي استان تهران با اقساط مناسب استفاده کنند.
 
وي با تأکيد بر اينکه وام اشتغال به معلولان واجد شرايط و از سنين ۱۸ تا ۵۰ سال پرداخت مي‌شود، گفت: درسال جاري ميزان اشتغال معلولان نسبت به سال گذشته افزايش خواهد يافت که از جمله راهکارهاي در نظر گرفته شده توسعه مشاغل خانگي است.

ميزان
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html