پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228022
امام جمعه شهر باباحيدر
خطري که امنيت کشور را تهديد مي کندکانديدايي است که به جهان خارج چشم بيندوزد
تاریخ انتشار : 1396/02/08 16:28:45
نمایش : 1167
امام جمعه شهر باباحيدر گفت: خطري که امنيت کشور را تهديد مي کند کانديدايي است که به جهان خارج چشم بيندوزد و بخواهد مشکلات کشور را با تعامل با دشمن حل و فصل کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام ياوري در خطبه اول اين هفته نماز جمعه شهر باباحيدر گفت: خواهران و برادران ايماني همه شما و خودم را به رعايت تقواي الهي دعوت مي نمايم.رعايت تقواي الهي در زندگي انسان باعث گشايش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهيزکاري، خداوند بندگي و عبوديت مي شود و پروردگار عالميان خود مشکلات و گرفتاري هاي مؤمني که پرهيزگار و اهل تقوي است را کفايت مي کند.

وي فرا رسيدن ماه شعبان را تبريک گفت و بيان داشتند: ماه شعبان فرصت مناسبي است که خودمان را براي ماه مهماني خداوماه رمضان آماده کنيم.

حجت الاسلام ياوري به سخنان رهبرمعظم انقلاب اشاره داشت وگفت: خطري که امنيت کشور را تهديد مي کندکانديدايي است که به جهان خارج چشم بيندوزد و بخواهد مشکلات  کشور را با تعامل با دشمن حل و فصل کند.

وي در ادامه ميلاد قمربني هاشم و روز جانباز را گرامي   و بيان داشت: قدر و مقام جانبازان را بدانيد جانبازان شهيدان زنده اي هستند که خداوند به آنها توفيق داد سالهايي از عمرشان ر ابا مجاهدت وآزمايش دشوار بگذرانند
خطيب نماز جمعه باباحيدر به شهادت شهيد مطهري و روز معلم اشاره  و گفت: شهيد مطهري با سخنراني و آثار خود خدمت بزرگي به اسلام کرد تا انجاييکه فضاي فکري جامعه در ابعاد ديني؛ سياسي و اجتماعي هم چنان مرهون انديشه هاي اوست.

وي به همين مناسبت اشاره داشت و گفت:  معلمان پر تلاش و زحمت کش  همچون پدري دلسوز و يا مادري مهربان نقش معجزه اسايي را در تربيت فرزندان دارند و بايد از زحمات شبانه روزي انها تقدير و تشکر نمود.

وي با اشاره به روز جهاني کارگر گفت : ما بايد کار را گسترش دهيم و از کارگر حمايت کنيم و امنيت شغلي ايجاد کنيم و بدانيم قشر کارگر زحمت کش؛ستون اصلي توليد در کشورند و نياز به حمايت مسئولين دارند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html