پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228016
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان فارسان
بيش از 45 کانال و گروه در فضاي مجازي لحظه به لحظه رصد مي شود
تاریخ انتشار : 1396/02/06
نمایش : 958
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان فارسان در پايان جلسه مديران کانال ها و گروههاي فضاي مجازي شهرستان فارسان بيان داشتند: فعاليت بيش از 45 کانال و گروه در فضاي مجازي لحظه به لحظه رصد مي شود.
 مصطفي قرباني در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار در ادامه افزود: نامزدهاي ثبت نامي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا  و هواداران آن ها بايد بدانند تبليغات انتخاباتي فقط در زمان قانوني آن مجاز است و از کليه عزيزان تقاضا داريم که در مسير وچهار چوب قانون فعاليت کنند تا با برخورد دستگاه قضايي مواجه نشوند.

وي با تأكيد بر لزوم نظارت جدي بر فعاليت‌هاي انتخاباتي در فضاي مجازي تصريح كرد: ما به همه گروه‌ها و جريان‌هاي رسمي سياسي كشور كه در چهارچوب قانون حركت مي‌كنند احترام مي‌گذاريم با اين حال فضاي مجازي را لحظه به لحظه رصد کرده و چنانچه تخلفي ديده شود بلافاصله برخورد مناسب و قانوني انجام خواهد شد کانالها وگروههايي که به صورت غير قانوني فعاليت و مرتکب تخلف ميشوند  مسدود خواهند شد .

وي اظهار داشت:به همه كساني كه قصد ورود به عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي دارند و همه افرادي كه در اين زمينه فعاليت خواهند كرد، اعلام مي‌كنيم در فضاي مجازي به سمت تخريب و توهين به ديگران و ارتکاب تخلفات و جرائم انتخاباتي نروند. 

وي  در خصوص تأمين امنيت فضاي انتخابات با تأكيد بر رصد فعاليت‌هاي انتخاباتي در سطح جامعه و در فضاي مجازي مي‌گويد: ايجاد فضاي انتخاباتي سالم، تأمين امنيت انتخابات و برخورد با مجرمان و افرادي كه قصد برهم زدن فضاي انتخابات را دارند، از جمله وظايف ماست كه در انجام آن كوتاهي نخواهيم كرد.

قرباني در ادامه فرآيند انتخابات در شهرستان را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: اميدواريم در انتخابات پيش رو، همچون دوره هاي قبل، شاهد مشارکت گسترده و پر شور و نشاط انتخاباتي مردم در شهرستان  باشيم.

انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري، ۲۹ ارديبهشت برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html