پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228014
حقوق شهروندي از حرف تا عمل
تاریخ انتشار : 1396/02/06 09:52:13
نمایش : 1408
فعال سياسي در چهارمحال و بختياري گفت: اجرا به حقوق شهروندي ضروري است و بايد به آن اعتقاد داشت تا کار عملي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ بهروز مرداني نژاد فعال سياسي در چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ با اشاره به اينکه سياست گذاري ها درست حلاجي نمي شوند اظهار کرد: يک سري برنامه هايي تهيه مي شود که به ظاهر خوب است اما اگر مجريان اعتقادي به اجراي آن نداشته باشند در عمل خروجي نخواهد داشت.

وي با اشاره به اينکه اگر برنامه اي خروجي نداشته باشد نمي تواند خوب باشد تصريح کرد: برنامه اي که قابليت اجرايي در آن ديده نشود نمي توان آن را خوب تلقي کرد.

مرداني نژاد با بيان اينکه بعضي اوقات يک سياست تبديل به يک قانون مي شود اذعان داشت: ما سياست هاي داريم که تبيدل به قانون شده اما متاسفانه به خاطر عدم اجراي آن ها توسط مجريان خروجي از آن ها ديده نشده است.

وي با تاکيد بر اينکه نوشتن منشور حقوق شهروندي عمل خوبي است اما رعايت نکردن آن قانون کار صحيحي نيست خاطرنشان کرد: حداقل حقوق شهروندي معيشت مردم بوده که متاسفانه به آن توجه اي نشده است.

اشتغال اساسي ترين حقوق شهروندي است که دولت به آن توجهي نمي کند

مرداني نژاد با اشاره به اينکه داشتن اشتغال يک حقوق شهروندي محسوب مي شود يادآور شد: متاسفانه اشتغال زايي در اولويت دولت نيست.

وي با بيان اينکه ما در جامعه رکود داريم و اين در ۲۰۰ سال اخير بي سابقه بوده است و متاسفانه روز به روز عميق تر مي شود اظهار کرد: پويايي در اقتصاد و رونق کسب و کار بايد از اولويت هاي يک دولت باشد.

مرداني نژاد بيکاري را دربين جوانان تحصيل کرده خواند و عنوان کرد: جوانان اصلي ترين نيروي پيش برنده يک جامعه هستند ولي دولت نه توجهي به آن ها دارد و نه براي اشتغال آنها برنامه اي آماده کرده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html