پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228011
مدير کل ثبت اسناد و املاک استان گفت:
بيش از 6000 پرونده در استان تعيين تکليف و کاداستري شد/ اسناد کاداستري از جعل جلوگيري مي کند
تاریخ انتشار : 1396/02/04
نمایش : 1212
مديرکل ثبت اسناد و املاک استان گفت: مهمترين مقوله در بحث ثبت اسناد تبديل اسناد دفترچه اي به اسناد کاداستري که از جعل و تجاوز جلوگيري مي کند و به دنبال اين کار بيش از 6000 پرونده تعيين تکليف و کاداستري شده و ماکيت آنها مشخص وسند آنها صادر گرديده.
سيد محمود بهرسي مديرکل ثبت اسناد و املاک استان در مراسم توديع و معارفه روساي قديم و جديد اداره ثبت شهرستان فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: جامعه نگري و پرهيز از روزمرگي را از خصيصه هاي يک رئيس و مدير موفق دانست و با تشکر از زحمات رئيس سابق واحد ثبتي براي علي رحيمي آرزوي موفقيت کرد و از وي خواست با تعامل و تلاش مضاعف و با جديت کامل برنامه هاي عملياتي مصوب سال جاري ابلاغي از سوي سازمان ثبت را پيگيري و به مرحله اجرا در آورد.

وي در ادامه با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري بنام سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال افزود: با تلاش خوب همکاران واحد ثبتي سال گذشته قريب 490 هزار خدمت به مردم ارائه شد و اين تلاش ها در راستاي تثبيت و اعتبار بخشي مالکيت اشخاص، امنيت اقتصادي، کاهش دعاوي و نظم حقوقي تاثير بسزايي در جامعه خواهد داشت و اين موفقيت مرهون همکاري و همدلي همه همکاران و تعامل مسئولان استان خواهد بود.

وي تصريح کرد: در خصوص اقدامات ثبتي اداره ثبت اسناد شهرستان فارسان با توجه به پتانسيل هاي نيروهاي انساني در واحد هاي ثبتي اين شهرستان عملکرد مثبت داشته است.

بهرسي در ادامه افزود: در خصوص عملکرد ثبت اسناد شهرستان فارسان در سال 1395 توانستيم 600 جلد سند مالکيت در قانون ساماندهي تسليم همشهريان عزيز داشتيم به گونه اي که بخشي از کمبودهاي  شهرستان هاي ديگر نيز در شهرستان فارسان جبران شده است.

وي اظهار داشت: براي 95 درصد از اراضي منابع طبيعي  سند مالکيت صادر شده و 200 درصد تبديل شده و با هماهنگي هاي لازم که با فرمانداري شهرستان و منابع طبيعي صورت گرفته درخواست هاي ثبتي آموزش و پرورش به صورت گسترده ثبت و کاداستري شده است و اميد است با هماهنگي که بين منابع طبيعي و فرمانداري که صورت مي پذيرد کل اراضي کاداستري و به اميد خدا جشن کاداستري در شهرستان فارسان برگزار شود.

وي خاطرنشان کرد: مهمترين مقوله در بحث ثبت اسناد  تبديل اسناد دفترچه اي به اسناد کاداستري است و از جعل و تجاوز جلوگيري مي کند و به دنبال اين کار بيش از 6 هزار پرونده تعين تکليف و کاداستري شده و ماکيت آنها مشخص و سند آنها صادر شده است.
 
گفتني است علي رحيمي با 11 سال سابقه کار در سمت هاي مختلف قبل از اين رئيس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان اردل بود و با حکم دکتر تويسرکاني معاونت قوه قضاييه و رياست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اين پس به عنوان رئيس ثبت اسناد و املاک فارسان منصوب شد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html