پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228010
دانشگاه آزاد شهرکرد در انتخابات از هيچ حزب و جناحي حمايت نمي‌کند/با کساني که قصد لطمه زدن به دانشگاه را دارند، برخورد مي‌شود
تاریخ انتشار : 1396/02/04 09:36:21
نمایش : 1355
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد گفت: هرکرد از هيچ حزبي حمايت نمي‌کند اما اگر مانند ساليان اخير برخي به دليل سياست‌هاي کلان و بخواهند به دانشگاه لطمه زنند با اين افراد برخورد مي کنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عبدالله قاسمي پيربلوطي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: بحث دغدغه‌هاي فرهنگي در دانشگاه‌ها يکي از مسائل مهمي است که بايد همواره مدنظر قرار گيرد.

وي با بيان اينکه اين دغدغه يکي از اهداف مهم دانشگاه در سال ۹۶ است چون ما به دنبال آن هستيم که دانشجويان با حجاب مناسب وارد دانشگاه شوند افزود: پوشش ظاهري دانشجويان بايد در شان دانشگاه باشد، به همين دليل موضوع فرهنگ در سال ۹۶ به عنوان يکي از دغدغه‌هاي دانشگاه مطرح است و مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

قاسمي با اشاره به نزديکي به انتخابات تاکيد کرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد از هيچ حزبي حمايت نمي‌کند اما اگر مانند ساليان اخير برخي به دليل سياست‌هاي کلان و بخواهند به دانشگاه لطمه زنند با اين افراد برخورد مي کنيم.

وي اضافه کرد: دانشگاه آزاد شهرکرد به نظر شوراي نگهبان احترام مي‌گذاريم و براي هر حزب و جناحي که بخواهد در چارچوب قانون تريبون آزاد برگزار مي‌کنيم اما از هيچ حزب و جناحي حمايت نخواهيم کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html