پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228003
شعارهاي انتخاباتي اصلاح‌طلبان براي انتخابات 96 معلوم شد/"نجات تهران" براي شوراي شهر و " نجات ايران" براي رياست جمهوري
تاریخ انتشار : 1396/02/03 09:01:15
نمایش : 1206
شنيده‌ها حاکي از آن است که اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراي شهر با شعار "نجات تهران" و در انتخابات رياست جمهوري هم با شعار " نجات ايران" وارد عرصه انتخابات مي‌شوند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ شنيده‌ها حاکي از آن است که اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراي شهر با شعار "نجات تهران" و در انتخابات رياست جمهوري هم با شعار " نجات ايران" وارد عرصه انتخابات مي‌شوند.

بررسي کارنامه اين جريان سياسي نشان مي‌دهد که در دوران تصدي کرسي‌هاي شوراي شهر توسط اصلاح‌طلبان هيچ اتفاق مثبتي در مديريت شهري رخ نداده و شوراي اول که اصلاح‌طلبان بيشترين کرسي‌ها را در آن در اختيار داشتند منحل شد و همچنين شهردار متبوع اصلاح‌طلبان(کرباسچي) از سوي قوه قضائيه به اتهام جرايم مالي محاکمه و به ۳ سال حبس و ۱۰ سال محروميت از مشاغل دولتي و جزاي نقدي محکوم شد.

همچنين در دوران اصلاحات، اصلاح‌طلبان بدون توجه به وضعيت معيشتي مردم مسئله "توسعه سياسي" را مطرح کردند و در دولت فعلي هم که مورد حمايت جريان اصلاحات است، مردم هيچ گشايشي را در زندگي خود حس نمي‌کنند و همچنان با مشکلاتي از قبيل فقر، رکود، تورم، بيکاري و قاچاق کالا دست و پنجه نرم مي‌کنند.

ليست موسوم به "اميد" که مورد حمايت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس بود و با شعار "اميد، آرامش و رونق اقتصادي" وارد مجلس شد، پس از راهيابي به مجلس شوراي اسلامي عملا هيچ اقدام مثبتي جهت بهبود وضعيت اقتصادي کشور و مردم انجام نداد و بدون توجه به مشکلات اقتصادي، دو جلسه اضطراري براي لغو سخنراني علي مطهري در مشهد و به علت صدور حکم جلب محود صادقي برگزار کرده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html