پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227999
انتخابات يک فرصت استثنايي و سرنوشت ساز براي تمامي مردم است/ با حضور گسترده و باشکوه،مي توان آينده پر اميدي را رقم بزنيم
تاریخ انتشار : 1396/02/01
نمایش : 990
امام جمعه فارسان گفت:انتخابات يک فرصت استثنايي و سرنوشت ساز براي تمامي مردم از هر مرام و مسلک و سليقه و قوميت است، احترام به تمامي نهادهاي قانوني و پرهيز از تخريب ديگر کانديدها در راستاي حضور گسترده و باشکوه، مي توان آينده پر اميدي براي کشور و نظام اسلامي،رقم بزنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان با دعوت نمازگراران به رعايت تقواي الهي وبا تسليت سالروز شهادت امام موسي کاظم(ع) اظهار داشت: استفاده از ايام ماه رجب و دعا و نيايش ما را به ماه‌هاي شعبان و به ‌ويژه ماه مبارک رمضان نزديک تر مي‌کند.

وي تصريح کرد:در آستانه بعثت پيامبر اکرم و شهادت امام  موسي کاظم، تمامي مردم و مسئولين با حضور باشکوه در مجالس آن دو بزرگوار، دين خود را به معصومين ادا کنيم.

وي با اشاره به سالروز تأسيس سپاه پاسداران گفت: اين دستور تاريخي از سوي امام راحل در روز دوم ارديبهشت‌ماه صادر شد، تفاوت سپاه پاسداران نسبت به ساير قواي نظامي در جهان اين است که سپاه ما علاوه با ماهيت نظامي ماهيت مکتبي و معنوي دارد.

امام جمعه فارسان گفت: انتخابات يک فرصت استثنايي و سرنوشت ساز براي تمامي مردم از هر مرام و مسلک و سليقه و قوميت است که با استفاده کامل از اين فرصت، و پايبندي کامل به اخلاق و قانون و احترام به تمامي نهادهاي قانوني و پرهيز از تخريب ديگر کانديدها در راستاي حضور گسترده و باشکوه، مي توان آينده پر اميدي براي کشور و نظام اسلامي،رقم بزنيم.


روز 29 ارديبهشت شاهد حضور گسترده مردم در پاي صندق هاي راي خواهيم بود

وي ابراز داشت:اميدواريم در روز 29 ارديبهشت شاهد حضورگسترده و خيره‌کننده مردم در پاي صندوق‏‌هاي رأي باشيم و انتخاب درستي انجام شود تا در چهار سال آينده بتوانيم شرايط بسيار بهتري داشته باشيم.

وي اظهار داشت: تمکين به تصميمات شوراي نگهبان در رابطه با احراز نهايي صلاحيتها، در حقيقت تمکين به قانون و شرع مقدسي است که مشروعيت قانون اساسي نظام ما به آن مي باشد.

حجت الاسلام جمالي زاده در ادامه گفت: آنچه که در انتخابات اهميت دارد،حضور گسترده و باشکوه همراه با سلامت و امنيت، که سلامت آن هم به پرهيز از تخريب و اتهام زني به ديگر کانديدها و نهادهاي قانوني مي باشد.

انتخابات مظهر اراده ملي و مظهر حماسه سياسي و مردم‌سالاري ديني است

وي تصريح کرد: انتخابات مظهر اراده ملي و مظهر حماسه سياسي و مردم‌سالاري ديني است، انتخابات ظهور قدرت ملي ما است.

وي افزود: مسئولان بايد انتخاباتي را برگزار کنند که در تراز نظام اسلامي باشد، انتخابات ما بايد آزاد، سالم، امن، با نشاط، پرشور، پرحضور، رقابتي و قانون‌مند باشد، چون انتخابات موجب حيات مجدد جامعه، گردش نخبگان، متجلي شدن نقش مردم در کنار اسلاميت نظام، آشنايي مردم با مسايل واقعي کشور است.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html