پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227987
مبلغ رضايت نامه شاه ماهي براي پيوستن به پرسپوليس لو رفت
تاریخ انتشار : 1396/01/29 18:14:30
نمایش : 1680
بازيکن تيم سايپا که در ليست برانکو قرار دارد نمي تواند به تيم پرسپوليس ملحق مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرمربي پرسپوليس که تيمش در ليگ شانزدهم عنوان قهرماني را کسب کرده است به دنبال تقويت تيم خود بوده و به همين خاطر ليستي را به باشگاه ارايه داده است.

به گزارش افکارنيوز، مهدي ترابي ستاره سايپا که چند وقتي است از بند مصدوميت رها پيدا کرده است امسال هم در ليست برانکو قرار گرفته است. البته اين بازيکن يک فصل ديگر با سايپا قرارداد دارد و نميتواند بدون دريافت رضايت نامه به پرسپوليس برود با اين حال اگر مسوولان باشگاه پول رضايت نامه اين ملي پوش را پرداخت کنند وي مشکل براي عقد قرارداد نخواهد داشت.

البته  دو حالت وجود دارد که اين بازيکن مي تواند به پرسپوليس ملحق شود و يکي از آنها سقوط تيم سايپا به ليگ دسته يک است و اگر اين تيم امتياز لازم بدست نياورد به دسته ليگ را از دست خواهد داد.

از طرفي ديگر هم پرسپوليس در صورت مذاکره مستقيم با باشگاه سايپا بايد مبلغي نزديک به يک ميليارد براي دريافت رضايت نامه اين بازيکن پرداخت کند.

اين بازيکن اعلام کرده براي اينکه تمرکزش به هم نخورد مصاحبه نخواهد کرد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html