پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227973
آغاز جنگ برانکو و منصوريان/ لژيونر ايراني شاه ماهي نقل و انتقالات فصل آينده
تاریخ انتشار : 1396/01/28 08:51:48
نمایش : 1672
اولين مهر‌ه‌اي که استقلال و پرسپوليس به طور همزمان براي خريدش دست به کار شده‌اند رحيم زهيوي است، ستاره‌اي که در نيم فصل اول با درخشش در استقلال خوزستان تا آستانه قرارداد با استقلال هم پيش رفت اما در نهايت راهي قطر شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، با نزديک شدن به روزهاي پاياني ليگ شانزدهم و البته قهرماني پرسپوليس حالا بحث خريدهاي تابستاني باشگاه‌هاي بزرگ دوباره داغ شده و سرخابي‌هاي پايتخت براي حضور قدرتمندانه در ليگ هفدهم اولين تيم‌هايي هستند که از حالا به فکر تابستان پيش رو افتاده‌اند تا در زمستان 96 هواداران‌شان را راضي نگه دارند. اولين مهر‌ه‌اي که استقلال و پرسپوليس به طور همزمان براي خريدش دست به کار شده‌اند رحيم زهيوي است. ستاره‌اي که در نيم فصل اول با درخشش در استقلال خوزستان تا آستانه قرارداد با استقلال هم پيش رفت اما در نهايت راهي قطر شد. حالا و در شرايطي که او آزاد است تيم فصل بعد خود را انتخاب کند، به جز استقلال، پرسپوليس را هم مشتري خود مي‌بيند. پرسپوليسي که طبق عادتي خوب حالا پيش از پايان فصل با بازيکنان مدنظرش مذاکره مي‌کند و اين کار مديران استقلال را هم مجاب کرده تا حرفه‌اي‌تر به بازار نقل و انتقالات نگاه کنند.

 

برانکو و منصوريان در نقل و انتقالات پيش فصل قبل هم چنين شرايطي را تجربه کرده‌اند و براي بازيکناني مثل وحيد اميري، کاوه رضايي، فرشيد باقري و حتي کنعاني‌زادگان رقابت سختي داشتند. حالا دوباره و اين بار حتي پيش از شروع نقل و انتقالات دوئل سرخابي‌هاي تهراني براي جذب ستاره سابق آبي‌هاي خوزستان شروع شده. اين اتفاق در حالي است که منصوريان در نشست خبري بعد از بازي با صبا گفت که احتمال خريد بازيکنان بزرگ براي سال بعد بسيار کم خواهد بود.

جام نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html