پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227889
استاندار چهارمحال و بختياري فرارسيدن نوروز باستان يادگار ايرانيان کهن را تبريک گفت
تاریخ انتشار : 1395/12/30 18:36:09
نمایش : 1414
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي گفت: نوروز باستاني فرارسيدن روز نو سال است، روز کهن قرن ها و پيري فرتوت است که سالي يک بار جامه جواني مي پوشاند، تا به شکرانه آن که روزگاري چنين دراز به سر برده و با اين همه دمسردي زمانه تاب آورده است، چند روزي شادماني کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري فرارسيدن نوروز باستان يادگار ايرانيان کهن را تبريک گفت.

متن پيام به شرح ذيل است:

نوروز باستاني فرارسيدن روز نو سال است، روز کهن قرن ها و پيري فرتوت است که سالي يک بار جامه جواني مي پوشاند، تا به شکرانه آن که روزگاري چنين دراز به سر برده و با اين همه دمسردي زمانه تاب آورده است، چند روزي شادماني کند.

از اين جاست که شکوه پيران و نشاطِ جوانان در نوردزيافت مي شود، پير نوروز، يادها در سر دارد، از آن کرانه زمان مي آيد، از آن جا که نشانش پيدا نيست، در اين راه دراز رنج ها ديده و تلخي ها چشيده، اما هنوز شاد و اميدوار است، جامه هاي رنگارنگ پوشيده، اما از آن همه يک رنگ بيشتر آشکار نيست و آن رنگِ ايران سرافراز است.

با سلامي به صفاي نسيم بامدادي، همراه با لطافت شکوفه هاي بهاري، آينده ما مرهون تصميم ها، اراده ها، برنامه ريزي ها، بيداري ها، محاسبه ها و مراقبت هايمان است.

دفتر عمر ما و تقويم سال گشوده است تا در برگ برگ اين کتاب با ايمان و عمل صالح خويش بنگاريم آنچه که ما را در مسير فلاح، رستگاري و رضايت حضرت دوست قرار مي دهد.

نوروز امسال را به گونه اي در استان چهارمحال و بختياري، پايتخت زيبايي هاي ايران زمين، همان مدينه فاضله ايي که عالم پرور است و فضيلت سالار، اختلاف گريز است و اتحاد پذير، منادي برابري است، به جشن مي نشينيم.

اينجانب نوروز باستاني را که روز آماده شدن براي تحقق حاکميت الهي بر جهان است، به محضر حضرت ولي عصر (عج)، مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، رياست محترم جمهوري اسلامي ايران، تمامي مردم شريف، پاک سرشت و شهيد پرور، روحانيت معزز و مديران خدوم کشور و استان ولايت مدار چهارمحال و بختياري شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند يکتا، روزگاراني خوش، سرشار از موفقيت و سربلندي در راستاي اجراي برنامه هاي کارآمد دولت تدبير و اميد را براي همگان خواستارم.

اميد است آغاز بهار براي شما عزيزان با تولدي ديگر در شکوفايي تراوشات فکري و تحولي سرنوشت ساز همراه باشد و آرزومندم پرتو اين تحول با پرتوهاي آفتاب هماهنگ گردد و سالي پربار در پيش داشته باشيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html