پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227885
بياييد در اين ايام قلب خود را با لباس تقوا مزين کنيم
تاریخ انتشار : 1395/12/27
نمایش : 968
امام جمعه بخش باباحيدرگفت: بياييد همانطورکه خانه تکاني کرديم و لباس نو به تن کرديم در دل و قلب خود نيز تحولي بوجود بياوريم و به تعبير وَ لِباسُ التَّقْوى‏ ذلِکَ خَيْرٌ قلب خود را نيز با لباس تقواي مزين کنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام ياوري در خطبه اول اين هفته نماز جمعه شهر باباحيدر گفت: خواهران و برادران ايماني همه شما و خودم را به رعايت تقواي الهي دعوت مي نمايم.رعايت تقواي الهي در زندگي انسان باعث گشايش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهيزکاري، خداوند بندگي و عبوديت مي شود و پروردگار عالميان خود مشکلات و گرفتاري هاي مؤمني که پرهيزگار و اهل تقوي است را کفايت مي کند.


حجت الاسلام ياوري امام جمعه بخش باباحيدر ميلاد سرتاسر نور حضرت زهرا مرضيه و روز زن را تبريک گفت و فرازي از زندگي نامه آن بانو را براي نمازگزاران تشريح کرد و از جامعه زنان خواست تا آن حضرت را الگوي سبک زندگي خود قرا دهند.
 

امام جمعه باباحيدر در خطبه دوم به سالروز حمله به مدرسه فيضيه در دوم فروردين اشاره کرد و افزود: در اين روز رژيم سفاک پهلوي مراسم سوگواري شهادت امام صادق(ع) را به خاک و خون کشيد تا نهضت اسلامي را در نطفه خفه کند اما با رهبري هوشيارانه امام راحل اين جنايت هولناک به عنوان لکه ننگي بردامان رژيم ثبت شد وسرانجام نهضت اسلامي به پيروزي رسيد.
 

امام جمعه باباحيدردر پايان فرار سيدن سال نو را تبريک گفت و بيان کرد: بياييدهمانطورکه خانه تکاني کرديم و لباس نو به تن کرديم در دل و قلب خود نيز تحولي بوجود بياوريم و به تعبير  وَ لِباسُ التَّقْوى‏ ذلِکَ خَيْرٌ قلب خود را نيز با لباس تقواي مزين کنيم.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html