پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227884
نتانياهو: ايران مي خواهد در سوريه پايگاه دريايي احداث کند!
تاریخ انتشار : 1395/12/26 18:49:28
نمایش : 3997
«بنيامين نتانياهو» روز پنج‌شنبه ادعاي تکذيب‌شده رسانه‌هاي صهيونيستي مبني بر تلاش ايران براي احداث پايگاه نظامي دريايي در سوريه را تکرار کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «بنيامين نتانياهو» روز پنج‌شنبه ادعاي تکذيب‌شده رسانه‌هاي صهيونيستي مبني بر تلاش ايران براي احداث پايگاه نظامي دريايي در سوريه را تکرار کرد.

وي که در مورد ديدار اخيرش با «ولاديمير پوتين» رئيس‌جمهور روسيه صحبت مي‌کرد، گفت: «در ديدارم با رئيس‌جمهور پوتين، در مورد تلاش ايران براي تثبيت حضور نظامي‌اش در سوريه، از جمله از طريق احداث يک پايگاه دريايي در اين کشور، بحث کرديم.»

نتانياهو همچنين مدعي شد که شواهدي به پوتين ارائه کرده که نشانگر تداوم حمايت تسليحاتي ايران از حزب‌الله از مسير سوريه است.

اين هفته شماري از رسانه‌هاي اسرائيلي به نقل از مقامات اين رژيم مدعي شدند که ايران قصد دارد در لاذقيه پايگاه نظامي دائمي ايجاد کند.

در واکنش به اين ادعاها، سردار «رسول سنايي راد» معاون سياسي سپاه پاسداران اين اخبار را شايعه خواند و گفت هدف از انتشار چنين مطالبي توجيه حضور آمريکا در سوريه است.

وي گفت: «اين‌ها جنجال رسانه‌اي است و مي‌خواهند تحولات سوريه را مديريت کنند.»

سنايي راد افزود: «حضور ما در سوريه مستشاري است که با درخواست دولت اين کشور صورت گرفته و دنبال پايگاه نظامي در استان لاذقيه سوريه نيستيم و اين‌ها فضاسازي براي تحريک کشورهاي منطقه و ايجاد اختلاف است.»

فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html