پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227880
تامين امنيت در نوروز با بيش از ۴۰۰ گشت در هر شيفت خدمتي
تاریخ انتشار : 1395/12/26 18:38:29
نمایش : 1440
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در راستاي تحقق اهداف طرح تعطيلات نوروزي علاوه‌بر واحدهاي انتظامي و خدماتي (راه‌ور و پليس‌راه) براي ايام تعطيلات ۱۸ ايستگاه نوروزي پيش‌بيني شده گفت: در هر شيفت خدمتي نوروز همزمان ۴۳۵ گشت خودرويي، موتورسيکلت و پياده به منظور تامين امنيت همشهريان و مسافران پيش‌بيني و در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: طرح تعطيلات نوروزي عملا در برخي از واحدها از ۲۶ اسفند تا پايان فروردين آغاز مي‌شود و شعار طرح امسال "آرامش و نشاط بهاري با قانون‌مندي و نظم اجتماعي" است.

وي از برنامه‌ريزي نيروي انتظامي براي ارائه خدمات مطلوب در بحث امنيت و ترافيک به مسافرين نوروزي و هم استاني‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش مي‌کنيم با حداکثر توان پاسخگوي نياز مردم باشيم و در اين راستا منتظر ارسال نظرات و پيشنهادات مردم از طريق سامانه ۱۹۷ هستيم.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري يادآور شد: موفقيت نيروي انتظامي با همکاري مردم محقق مي‌شود و اميدواريم تعطيلات و سفرهاي نوروزي با کمترين حوادث خصوصا در بحث تصادفات همراه باشد.

سردار غلامزاده با اشاره به اينکه در راستاي تحقق اهداف طرح تعطيلات نوروزي علاوه‌بر واحدهاي انتظامي و خدمات براي ايام تعطيلات ۱۸ ايستگاه نوروزي پيش‌بيني شده افزود: در هر شيفت خدمتي نوروز همزمان ۴۳۵ گشت خودرويي، موتورسيکلت و پياده به منظور تامين امنيت همشهريان و مسافران پيش‌بيني و در دستور کار قرار گرفته است.

وي تاکيد کرد: سامانه‌هاي ۱۱۰ براي پيگيري مشکلات و ۱۹۷ براي گرفتن نظرات مردم به صورت شبانه‌روزي فعال هستند تا بتوانيم پاسخگوي نياز مردم در اين راستا باشيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html