پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227878
آغاز طرح نوروزي نظارت بر عرضه فرآورده هاي خام دامي درچهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1395/12/24 10:04:52
نمایش : 1390
مدير کل دامپزشکي چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به درپيش بودن ايام نوروز و ضرورت کنترل و نظارت بهداشتي بر توليد، توزيع و عرضه فرآورده هاي خام دامي، طرح ويژه نوروزي نظارت بر فرآورده هاي خام دامي از روز ۲۵ اسفندماه تا ۱۴ فروردين سال ۹۶ در چهارمحال و بختياري اجرا مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر عبدالمحمد نجاتي مدير کل دامپزشکي چهارمحال و بختياري در گفت و گو با جهانبين نيوز، گفت: با توجه به اهميت سلامت فراورده هاي خام دامي در ايام نوروز،و با هدف اطمينان از رعايت اصول بهداشتي در امر توليد، توزيع و عرضه فراورده هاي خام دامي ۹ اکيپ هاي ثابت و ۱۳ اکيپ سيار نظارتي بهداشتي دامپزشکي در مرکز استان و شبکه هاي دامپزشکي شهرستان ه نظارت هاي بهداشتي بر محصولات دامي را به عهده دارند.

 وي گفت: اين طرح از  اسفند ماه تا ۱۴ فروردين ماه، در ايام تعطيل و غير تعطيل و ساعات غير اداري اقدام به نظارت و بازرسي از رستوران ها، مراکز عرضه گوشت قرمز، مرغ و ماهي فروشي ها، فروشگاه هاي زنجيره اي، کشتارگاه ها و ... مي نمايند.

نجاتي گفت: اين طرح در ايام تعطيل و غير تعطيل به مدت ۲۰ روز با حضور بيش از ۵۰۰ نفر پرسنل بازرس، (کارشناس و دکتر دامپزشک) انجام مي شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html