پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227860
رهبر انقلاب اسلامي دو اصله نهال ميوه غرس کردند؛
جنگل‌ها و منابع بايد از دست‌اندازي سوداگران حفظ شود/ واردات ميوه کاري غلط است؛ مسئولان جز در موارد ضروري جلوگيري کنند
تاریخ انتشار : 1395/12/19 07:37:17
نمایش : 2107
حضرت آيت الله خامنه‌اي با اشاره به ويژگي‌هاي ممتاز ميوه‌هاي ايراني و با ابراز تأسف از واردات ميوه، فرمودند: واردات ميوه جزو کارهاي غلط است و مسئولان جز در موارد ضروري، بايد از اين کار جلوگيري کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمي سيدعلي خامنه‌اي، در هفته منابع طبيعي، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي  دو اصله نهال ميوه، غرس کردند.


حضرت آيت الله خامنه‌اي سپس در سخناني با اشاره به اهميت فضاي سبز و پوشش گياهي افزودند: بسياري از عوارض ناشي از ريزگردها و آلودگي هوا و ناسالم بودن هواي شهرها به‌دليل کمبود پوشش گياهي است و با توجه به موقعيت اقليمي و گستردگي مناطق کويري در کشور، حفظ پوشش گياهي اهميت مضاعفي دارد.


رهبر انقلاب اسلامي، وجود سبزه‌گاههاي برخوردار از گياهان متنوع دارويي و همچنين جنگل‌هاي شمال را از جمله امتيازات فضاي سبز ايران برشمردند و افزودند: جنگل‌هاي ارزشمند شمال جزو کم‌نظيرترين جنگل‌هاي دنياست، اما عده‌اي سوداگر بدون توجه به منافع ملي، به جان جنگلها و منابع کشور مي‌افتند و بايد اين جنگلها را از دست اندازي حفظ کرد.


ايشان تأکيد کردند: مسئولان بخش جنگلها، مراتع و زمينهاي کشاورزي بايد اهميت زيادي براي کار خود قائل باشند و در حفظ اين ثروت عظيم ملي تلاش کنند.


حضرت آيت الله خامنه‌اي همچنين با اشاره به ويژگي‌هاي ممتاز ميوه‌هاي ايراني و با ابراز تأسف از واردات ميوه، گفتند: واردات ميوه جزو کارهاي غلط است و مسئولان جز در موارد ضروري، بايد از اين کار جلوگيري کنند.


رهبر انقلاب اسلامي در پايان، مراسم درختکاري را نماد احترام مردم به طبيعت سرسبز ايران عزيز خواندند و افزودند: همه بايد قدردان اين موهبت الهي باشند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html