پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227856
توضيحات کاميابي نيا درباره قراردادش با پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1395/12/18 08:56:54
نمایش : 2154
کاميابي نيا گفت: اکنون قراردادم در پايان فصل تمام مى شود و تنها دو ماه ديگر در خدمت پرسپوليس هستم اما صد در صد به دنبال ماندن در اين تيم هستم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يک ثانيه کافي بود تا درگيري به وجود آمده بين کاميابي نيا و فرزاد حاتمي باعث شود او سه ديدار آتي تيمش را از دست دهد و اکنون سرخپوشان او را برابر استقلال خوزستان در اختيار خواهند داشت. کاميابي نيا از شرايط و انگيزه هايش در بازگشت و همچنين تمديد قراردادش صحبت کرد که در ادامه خواهيد خواند.

 

دلم براى بازى تنگ شده بود

واقعا دلم براى بازى کردن تنگ شده بود اما خدا رو شکر در اين ميان بازى هاى ليگ قهرمانان شروع شد و زياد اذيت نشدم وگرنه خيلي سخت مي شد. دو بازي در ليگ قهرمانان انجام دادم و کمى حال و هوايم عوض شد. نتايج خوبي هم گرفتيم و در اين دو بازي بچه ها سنگ تمام گذاشتند.

 

 

در آسيا يک لحظه غفلت خطرناک است

بازى هاى ليگ قهرمانان واقعا خيلي متفاوت است و الان تيم ها خيلي بهتر از قبل و نسبت به دوره اي که در نفت بودم شده اند. بازي با الوحده ما 10 دقيقه افت کرديم و همان لحظات کافي بود تا دو گل بخوريم ولي خدا را شکر با تمرکز در دقيقه آخر به نتيجه لازم برسيم. در بازي با الوحده شماره 9 حريف فوق العاده بود و اذيت مان کرد. آنها مربي باهوشي داشتند که از بازي و تاکتيک ما با توجه به بازى با تک هافبک سود بردند و با اضافه کردن مطر در نيمه دوم شرايط را سخت کردند اما خوشبختانه ما قدرت مان را ثابت کرديم.

 

مى توانيم جزو چهار تيم برتر آسيا شويم

تيم هاي خوبي در ليگ قهرمانان آسيا هستند اما من هم تيم مان را جزو چهار تيم برتر آسيا مي دانم. اميدوارم از اين مرحله عبور کنيم و با ثبات مديريت، کادرفني و جذب چند بازيکن و تقويت تيم به نتيجه لازم برسيم. بايد در اين رقابت ها برنامه ريزي داشته باشيم. در بخش مديريت آقاي طاهري زحمت زيادي مي کشند و آقاي برانکو ايوانکوويچ هم در زمينه فني عملکرد خوبي داشته و اميدوارم اين ثبات باعث موفقيت ما شود.

 

شرايط قرارداد در فصل آينده

اول فصل، بحث تمديد قرارداد نبود و بحثى که داشتيم مالي بود. قرار بود در تاريخ مشخص شده مبلغي به من بدهند که دير شد اما خيلى زود اين سوتفاهم برطرف شد. وقتي به پرسپوليس آمدم قراردادى دو ساله بستم و در هر دو سال مبلغ قراردادم مشخص شد و اينکه بعضي ها مي گويند به دنبال افزايش آن بودم درست نيست و نمى دانم دنبال چه چيزى هستند و به دنبال چه حاشيه اى هستند. اکنون قراردادم در پايان فصل تمام مى شود و تنها دو ماه ديگر در خدمت پرسپوليس هستم اما صد در صد به دنبال ماندن در اين تيم هستم. من اينجا پيشرفت کردم و پيراهن مقدس تيم ملي هم از اينجا به دست آوردم و هواداران هميشه به من محبت داشتند و هيچ وقت اين را فراموش نمى کنم. دو سال فوق العاده با پرسپوليس داشتم و پر از خاطرات خوب در کنار هواداران. از طرف باشگاه براى تمديد پيشنهاد داده اند و هيچ مشکلي نيست و صد در صد در پايان فصل تمديد خواهم کرد و آن زمان در اين خصوص حرف ميزنيم. مى خواهم سر فرصت و زمانى که قهرمان شديم در اين باره متمرکز شوم و اکنون فقط قهرمانى و موفقيت به همراه پرسپوليس برايم اهميت دارد.

 

پيشنهاد چينى ندارم اما..

درباره پيشنهاد خارجي، اصلا پيشنهادى از چين وجود ندارد چون اين ليگ اصلا نمي تواند بازيکن آسيايي بگيرد. دوست دارم تيمي بروم که خوب باشد و پيشرفت کنم. اگر خوب نباشد اولويت من پرسپوليس است. به هرحال هواداران دوست دارند اگر بازيکنى از پرسپوليس مي رود در تيم و ليگى معتبر بازى کند و دو تيم از مدتى پيش زير نظرم دارند اما من مطمئنا در فصل آينده به دنبال حضور و تمديد با پرسپوليس هستم.

 

شايد بودم هم به استقلال مى باختيم

بازي استقلال را واقعا خودم هم حسرت خوردم. اينکه اگر بودم نمى باختيم را نمى دانم و به هرحال معلوم نمي کند اما شايد منم بودم مي باختم. اما اگر بودم گل اول را عمرا نمي گذاشتم. هرگز نمي گذاشتم اين اتفاق بيفتد و هر طور بود مانع آن مى شدم. البته خوبي و شادي هاي فوتبال به همين اتفاقات است و امسال پرسپوليس خيلي خوب شروع کرد و تنها تيمي که شايسته قهرماني را دارد ما هستيم. همه از ما تعريف مي کنند و خوشحاليم که هواداران خوشحالند. در اين چند سال هواداران خيلي اذيت شدند و هم از نظر مديريت مشکل داشت و هم نتيجه گيري شرايط خوبي نداشتيم ولى در اين دو سال ثبات خوبي داشتيم و با حمايت هواداران و سنگ تمامي که گذاشتند باعث شدند همه لذت ببريم و پرسپوليس واقعي را نشان دهيم.

 

از على آقا و بقيه پيشکسوتان ممنونيم

جوري در اين دو سال کار کرديم که پيشکسوتان عزيزي مثل علي پروين، علي کريمي، ضيا عربشاهي، مهرداد ميناوند، ادموند بزيک و ديگر عزيزان حامي بزرگ ما بودند و حتى در روزهاى شکست هم به ما اعتماد داشتند و از دلگرمى و حمايت آنها ممنونيم.

 

 

 

دم کميته انضباطى گرم!

درباره حکم کميته انضباطي من مصاحبه اي همان زما با شما کردم و از آن حرکتى که انجام دادم به شخصه ناراحت بودم و فرداي آن روز هم از داور عذرخواهي کردم. در گزارش داور چهارم يا داور، نمي دانم چه نوشته بود. زلاتان هم محروم شد اما اول او را دعوت کردند و صحبت کرد و توضيح داد. اگر خداي ناکرده داور از من خوشش نمي آمد و چيز بدتري مي نوشت بايد چه مي کردم. بعضي بازيکنان حرکت ناشايستي انجام مي دادند و به داور حمله مي کنند اما با يک جريمه مالي مواجه مي شدند. من حرف بدي زدم و کارت قرمز گرفتم اما نه اينکه بازي سوم هم محروم شوم. کميته انضباطي اميدوارم اينقدر که فعال است به فکر طلب هاي ما هم باشد و اينطور نباشد که بخواهند براى زهر چشم گرفتن فقط بازيکنان استقلال و پرسپوليس را محروم کنند و دم شان گرم!

 

 

داور را هل مى دهند اما انگار نه انگار!

حتما مى خواهند از بازيکنان استقلال و پرسپوليس زهر چشم بگيرند اما در بازي هاي ديگر داور را هل مى دهند اما انگار نه انگار. آيا دوربينى حرکت عجيبى از من گرفته يا جو را خراب کردم؟ کارت قرمز گرفتم و بايد دو بازى از دست مىدادم. اگر قانون است براي همه بايد يکسان باشد. ما وقتي حمله ور مي شوند به داور بعدش هيچ اتفاقي نمي افتاد و اگر ريز مي بينند همه يکسان باشند. اين سه بازى دورى اما براي خودم درس عبرتي شد و تجربه بد و تلخي.

 

 

داورى ها سليقه اى است

من نسبت به پستي که بازي مي کنم خيلي هم کارت نمي گيرم. بايد بيشتر دقت کنم و اکثرا هم چند کارت بي مورد گرفتم و داوري هم بعضا سليقه اي است. از بعضي خطاها به سادگي عبور مي کنند و در صحنه مشابه داوري ديگر با جريمه مواجه مي کنند. اگر کارتي هم مي گيرم فنى است اما به خودم قول دادم از اين ببعد تمرکز بيشترى روى رفتارم داشته باشم.

 

ديدار برابر استقلال انتقامى نيست ولى جام را پس مى گيريم

در خصوص بازى با استقلال خوزستان خب پارسال حق ما قهرماني بود اما يک سري اتفاقاتي افتاد که با اشتباهات داوري و فردي اين جام را از دست بدهيم. هادي را هم از دست داديم و همه چيز به هم ريخته بود و عليرغم تيم خوبى که داشتيم خيلى دير سر و شکل گرفتيم اما امسال اسکلت تيم را حفظ کردند. بازي انتقامي نيست اما با تمام قوا ظاهر مي شويم و امسال مي خواهيم سه چهار هفته مانده به پايان ليگ قهرمان شويم. از هفته اول صدر بودن سخت است و در اوج بودن خيلي سخت تر است. پرسپوليس سختي هاي زيادي کشيد و داخل تيم هم مشکلاتى داشتيم اما بچه ها مردانه جنگيدند و قول داديم 3-4 هفته مانده به پايان ليگ قهرمان شويم. با اين حال ٧ هفته مانده و 21 امتياز وسط است و اينکه بگوييم مغرور شده ايم اينطور نيست و خوشحالي بازي و برد برابر نفت تمام شده و اکنون به استقلال خوزستان فکر مي کنيم و 3 امتيازى که مى تواند يک گام ديگر ما را به قهرماني نزديک کند.

نبايد حسرت برانکو و کى روش را بخوريم

در يک سال گذشته به تناوب به تيم ملى دعوت مي شدم و درست است که کم بازي مي کردم اما از آقاي کي‌روش خيلي چيزها ياد گرفتم. روندم امسال خوب بوده و اميد دارم دعوت شوم و بتوانم به تيم ملي کمک کنم و در اين چند وقت بازي هاي خوبي انجام دادم و صد در صد اميدوارم دعوت شوم. در خصوص اتفاقاتي که افتاده اما خدا را شکر هم باشگاه و هم فدراسيون فوتبال کمک کردند تا اين سوتفاهم برطرف شود. هرچند برخى ها اين مساله را زياد بزرگ جلوه دادند. هم آقاي کي روش و هم برانکو ايوانکوويچ جزو مربياني بزرگى هستند که از بخت خوبم فرصت تجربه کنارشان را به دست آوردم. اکنون حيف است با از دست دادن هر کدام از آنها حسرت بزرگى نصيب مان شود و فوتبال ما از علم آنها بى بهره شود. نبايد بگذاريم آنها به سادگي کشورمان را ترک کنند. چيزهايي از آنها ياذ گرفتم که در چند سال حضورم در ليگ برابرى مى کرد. اکنون هم تا حدودي مشکلات برطرف شده و اميدوارم باشگاه ها تعامل کنند و همچنين فدراسيون تا اين مشکل کاملا برطرف شود.

 

 

رامين سرمايه باشگاه است و اميدوارم برگردد

رامين رضاييان بازيکن فوق العاده اي است و در اين مساله شکى نيست. اميدوارم مشاور خوبي بگيرد و در کنارش باشند و از آنها استفاده کند. براي فوتبال او حيف است که بخواهد اينگونه اذيت شود و ما دوست داريم برگردد و به او نياز داريم. قضيه اي که به وجود آمده يک سوتفاهم کوچک بود و وقتي تمرين مي کنيم ضربان بالا است و شايد تصميمي بگيريم که در خلوت پشيمان شويم و اميدوارم برانکو ايوانکوويچ به او يک فرصت ديگر بدهد و اين پسر خوش قلب به تيم برگردد. رامين هم بايد مسيري که مي رود درست برود و اکنون اين شرايط پيش آمده و اميدوارم باشگاه تصميم خوبي بگيرد و فرصت دوباره اي به او بدهد. رامين جزو سرمايه اين باشگاه است و اميدوارم خيلى زود او را در تمرين و در کنار خودمان ببينيم.

ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html