پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227819
تبريک رئيس هيات سوارکاري همدان به اصغر فرهادي!
تاریخ انتشار : 1395/12/09 19:02:08
نمایش : 1581
اصغر فرهادي با فيلم« فروشنده » دومين اُسکار و جايزه معتبر بين المللي را در جلوي چشمان هزاران نفر در سالن مراسم و ميليون ها نفر مردم سراسر دنيا تقديم ايران و ايرانيان کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  همدان ورزش؛ وحيد برقعي رئيس هيات سوارکاري همدان در يادداشتي نوشت: اصغر فرهادي با فيلم« فروشنده » دومين اسکار و جايزه معتبر بين المللي را در جلوي چشمان هزاران نفر در سالن مراسم و ميليون ها نفر مردم سراسر دنيا تقديم ايران و ايرانيان کرد.

از روزي که ترانه عليدوستي حضور در مراسم را در ينگه دنيا و با اعتراض به تبعيض تحريم کرد، تا انتخاب هوشمندانه اصغر فرهادي براي دريافت جايزه توسط دو ايراني پر افتخار  پروفسور فيروز نادري و انوشه انصاري سپرد تا در کنار جايزه اسکار، ايرانيان به دنيا فخرفروشي کنند، و حاضرين در مراسم و رئيس جمهور آمريکا  بداند و بدانند، ايران و ايراني سربلند و سرافراز در طول تاريخ بوده و باقي خواهد ماند.


لباس فاخر و بلند بالاي انوشه انصاري بسان زنان بزرگ تاريخ ايران زمين و صداي رساي او که نداي ايران و نداي جهانيان بود، اشک شوق را از گونه هاي هر ايراني و بسياري از مردم جهان سرازير کرد.

ديشب،آقاي خان، شهردار لندن هم برنده اين بازي بود، او پيش از خود ايرانيان به  مردم شهرش، ديدن فيلم اسکاري را هديه کرد.

هميشه اتفاقات قشنگ در صبح آفتابي قلب و دل هر ايراني وطن دوستي را مي‌لرزاند.

به اصغر فرهادي و بازيگران و عوامل فيلم فروشنده،
به ايران و مردمش بايستي تبريک گفت.

پيروز و شاد باشيد.

وحيد برقعي ۱۳۹۵/۱۲/۹

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html