پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227817
بسيج ادعاي رقابت با هيچ نهادي را ندارد/ هرجايي که دولت اعلام کند با آغوش باز کمک مي‌کنيم/ اعلام آمادگي براي حل مشکلات خوزستان
تاریخ انتشار : 1395/12/09 16:53:55
نمایش : 1198
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اين بحثي است که ما بايد باورمان شود که بسيج يک اقيانوس است که ادعاي رقابت و تقابل با هيچ نهادي را ندارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سردار غلامحسين غيب‌پرور رئيس سازمان بسيج مستضعفين خبرگزاري بسيج با اشاره به بيانات امام خامنه اي درباره اينکه بسيج مي تواند دستگاه‌هاي مسئول را هم در جهت‌دهي، هم در هدف‌گذاري، هم در عمل ياري بدهد و اينکه بسيج مي تواند به قوّه‌ي مجريّه براي جهت‌دهي صحيح و براي جلوگيري از خطا و انحرافِ در مسير کمک کند، گفت: اين بحثي است که ما بايد باورمان شود که بسيج يک اقيانوس است که ادعاي رقابت و تقابل با هيچ نهادي را ندارد.

وي در ادامه افزود: بسيج رقيب نيست؛ واقعا بسيج مي تواند حلال مشکلات کشور باشد، بنده دو هفته پيش در وزارت نيرو اعلام کردم هرجايي که دولت اعلام کند ما با آغوش به دولت کمک مي کنيم؛ در موضوع خوزستان، بنده رسما اعلام کردم که آحاد بسيجيان حاضر هستند در کاشت نهال و يا  در هر عرصه ديگري که لازم باشد کمک کنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اظهار داشت: ما بايد کمک کنيم چرا که اين مملکت و اين انقلاب براي ما و متعلق به همه مردم و همه  بسيجيان است و هيچ کس حق ندارد که خودش را رقيب نشان دهد.

سردار غيب‌پرور در پايان خاطر نشان کرد: به هر حال بسيج آغوشش باز است، از هيچ کمکي هم دريغ نمي کند و بسيج واقعا مالامال از نيروهاي عاشق، باسواد و متخصص است که بايد از اين نيروها استفاده کنيم، اين توانمندي در بسيج وجود دارد و ما هم آماده ايم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html