پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227811
چگونه از اطلاعات فلش مموري حفاظت کنيم؟
تاریخ انتشار : 1395/12/09 08:11:38
نمایش : 1467
چند اقدام ساده اما کاربردي مي تواند به حفاظت از اطلاعات در فلش مموري به شما کمک کند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فلش مموري ها به دليل کم جا بودن و در عين حال حجيم بودن مورد استفاده و علاقه بسياري از کاربران سيستم ها هستند تا با استفاده از آن اطلات خود را يا ذخيره کنند و يا جهت انتقال از سيستمي به سيستم ديگر بهره بگيرند، اما اين ابزارهاي کوچک به راحتي به ويروس ها آلوده شده و اطلاعات آن در دسترس قراري ميگيرد.

براي اينکه از اطلاعاتتان در فلش مموري ها حفاظت کنيد اين چند عمل ساده را انجام دهيد.

هميشه رمز گذاشتن براي ورود به صفحه اي نخستين و راحت ترين کاري است که مي توانيد انجام دهيد براي فلش مموري خود نيز نيز با استفاده از نرم افزار Gili soft USB اين کار را انجام دهيد تا پس از اتصال آن به سيستم ابتداي رمز ورود را زده و سپس از محتواي آن استفاده کنيد.

همچنين با استفاده از نرم افزارهايي که الگوريتم قوي براي رمز نگاري دارند مي توانيد از فلش خود محافظت کنيد، نرم افزار idoo file encryption  علاوه بر رمزنگاري قابليت پاک کردن فايل ها را به گونه اي که بازگرداننده نشوند فراهم مي کند، به ياد داشته باشيد اگر تنها اطلاعاتتان را از فلش Delet کنيد، فايل ها با برنامه هاي مختلف قابل بازگشت هستند، پس براي از بين بردن اطلاعات به صورت کامل از نرم افزار ياد شده استفاده کنيد.

نکته اي ديگر در حفاظت از اطلاعات اسکن کردن فلش مموري با استفاده از آنتي ويروس ها و گاه فرمت کردن آن است تا از بدافزارهاي پنهان شده به طور کامل از فلش شما حذف شود.

اما نکته مهم که بايد به آن پيش از هر اقدامي به آن توجه داشته باشيد عدم اتصال فلش مموري تان به کامپيوترهاي عمومي است زيرا اين سيستم ها اغلب داراي بدافزارهايي هستند که فلش شما را آلوده مي کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html