پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227800
مديران دوتابعيتي داريم و قابل انکار نيست/ دولت بجاي فرافکني عزل کند
تاریخ انتشار : 1395/12/07 10:16:05
نمایش : 1144
عضو هيئت تحقيق و تفحص مجلس از وضعيت افراد دوتابعيتي و داراي گرين‌کارت در حوزه مسئولان و مديران ارشد و شناسايي خلاءهاي قانوني گفت: در دولت، مديران دوتابعيتي حضور دارند و آقايان بجاي فرافکني، هر چه سريعتر اين افراد را عزل و از سمت شان برکنار کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام و المسلمين مجيد ناصري نژاد نماينده شادگان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار افکارنيوز با بيان اينکه اظهارات حجت الاسلام و المسلمين منتظري دادستان کل کشور مبني بر اينکه «برخي مسئولان دو تابعيتي و هنوز در راس امور هستند»، گفت: اين سخنان درست است چرا که بر اساس اطلاعاتي که ما هم داريم برخي از مديران دوتابعيتي هستند و همچنان در راس کار قرار دارند.

وي با اشاره به اظهارات برخي از مسئولين دولتي مبني بر اينکه هيچ مدير دوتابعيتي نداريم، افزود: اينکه برخي مي گويند در دولت دوتابعيتي وجود ندارد، خلاف واقع است.

عضو هيئت تحقيق و تفحص مجلس از وضعيت افراد دوتابعيتي و داراي گرين‌کارت در حوزه مسئولان و مديران ارشد و شناسايي خلاءهاي قانوني تصريح کرد: برخي از مسئولين دوتابعيتي هستند. برخي از مديران و معاونين آنها در وزارتخانها و ادارات مختلف دولتي دوتابعيتي هستند .

ناصري نژاد گفت: هيئت تحقيق و تفحص مجلس از مدتها قبل کار خود را آغاز کرده و اين کار ادامه دارد. ما در تلاش هستيم طبق قانون عمل کنيم.

رئيس مجمع نمايندگان استان خوزستان گفت: هيئت تحقيق و تفحص مجلس بزودي گزارش خود را آماده و نهايي مي کند اما ما از دولت مي خواهيم تا قبل از اينکه مجلس اسامي افراد دوتابعيتي را مشخص و برملا کند، خود آنها اين افراد را مشخص و با آنها برخورد و عزل کنند.

ناصري نژاد گفت:ما مدارک و مستدات در خصوص افراد دوتابعيتي را به قوه قضائيه تحويل خواهيم داد تا برخوردهاي لازم صورت گيرد.

وي با بيان اينکه مناسب نيست مسئولين دولتي مواضع دوپلو بگيرند و حقايق را شفاف بيان نکنند، افزود: بايد هميشه سعي شود تا اعتماد مردم جلب شود و از کتمان واقعيت ها بپرهيزيم.

عضو هيئت تحقيق و تفحص مجلس از وضعيت افراد دوتابعيتي و داراي گرين‌کارت در حوزه مسئولان و مديران ارشد و شناسايي خلاءهاي قانوني اظهار اميدواري کرد تا اين هيئت در مدت زماني قانوني گزارش خود را آماده و براي قرائت در صحن مجلس به هيئت رئيسه مجلس تحويل دهد.

« برخي مسئولان دو تابعيتي و هنوز در راس امور هستند. گاهي در اين زمينه با دشمن همراهي مي کنند. چرا دولت با مسئولان دو نابعيتي برخورد نمي کند؟. خبر داريم برخي از مسئولان دوتابعيتي هستند و اين خلاف قانون است. دولت اعلام کرد که آنها را از کار برکنار مي کند اما اين کار را نکرد، دو تابعيتي به اين معناست که در صورت بروز جرم، مي تواند از کشور فرار کند. خبر داريم که غالب دو تابعيتي ها انگليسي و کانادايي هستند». اينها اظهارات حجت الاسلام و المسلمين محمدجعفر منتظري دادستان کل کشور است که در نشست بررسي مشخصه‌هاي قوه قضاييه انقلابي که به ميزباني دانشگاه امام حسين و در لانه جاسوسي برگزار، بيان شد.

اين سخنان دادستان کل کشور در چهارشنبه 27 بهمن بيان شد.

افکار نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html