پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227794
دولتي که چهار سال کار کرده نمي تواند بگويد که تقصير دولت قبلي است
تاریخ انتشار : 1395/12/07 09:06:17
نمایش : 1140
وزير سابق آموزش و پرورش به انتقاد از ارجاع مشکلات امروزي به دولت هاي قبلي توسط دولت فعلي پرداخت و گفت: دولتي که چهار سال کرده نمي تواند بگويد که تقصير دولت قبلي است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميدرضا حاجي بابايي در گفت و گو با خبرنگار تهران نيوز در ارتباط با روند عملي فعاليت هاي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي اظهار داشت: فکري که الان آغاز شده فکر مقدسي هست که همايش آن هم برگزار شد و بايد ادامه پيدا کند.

وي ادامه داد: اين حرکت بايد بر مبناي صداقت و رفاقت و با ايده حفظ نظام و رفع مشکلات عديده مردم مانند بيکاري، گراني، فساد، مبارزه با قاچاق و ساير موارد صورت بگيرد و روز به روز پيشرفت کند.

تمام مردم ما خواستار رفع مشکلات موجود در جامعه هستند. اين جمله را وزير سابق آموزش و پرورش مطرح و تاکيد کرد: اگر واقعا در اين مسير قدم برداريم، مي توانيم مشکلات مردم را حل کنيم و رضايت آن ها را هم به دست آوريم.

حاجي بابايي در ادامه عنوان کرد: وحدت درست است اما بايد محتوا هم داشته باشد. ما بايد آن چه که از سيره امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري فوت شده است را به جاي خود برگردانيم و عملي کنيم.

وي ادامه داد: امروزه در جامعه ما مسائلي همچون ظلم، اشرافي گري، فرصت طلبي و ساير موارد به وجود آمده که در حال نابودکردن انقلاب هستند. فاصله طبقاتي باعث نابودي جامعه مي شود.

وزير سابق آموزش و پرورش به انتقاد از ارجاع مشکلات امروزي به دولت هاي قبلي توسط دولت فعلي پرداخت و ابراز داشت: دولتي که چهار سال کار کرده نمي تواند بگويد که دولت قبلي مقصر است. مردم به شما راي داده اند تا مملکت را درست کنيد.

حاجي بابايي در پايان در ارتباط با مقايسه اقدامات انجام شده توسط وزير آموزش و پرورش سابق و فعلي پرداخت و تصريح کرد: از فرهنگي ها بپرسيد تا اقدامات انجام شده توسط بنده و وزير آموزش و پرورش فعلي را مقايسه کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html