پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227779
عوامل باخت استقلال مقابل الاهلي
تاریخ انتشار : 1395/12/03 10:01:00
نمایش : 2110
حضور بازيکنان بسيار جوان در آسيا براي استقلال مناسب نيست زيرا اين نفرات با اينکه بسيار خوب و توانمند هستند اما براي بازي هاي آسيايي تجربه لازم را ندارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، استقلال در حالي به مصاف حريف اماراتي خود رفت که منصوريان به ناچار از همهان بازيکنان جوان خود که شيرازه تيمش را تشکيل مي دهند بهره برد اما گويا حضور اين نفرات در ترکيب استقلال کارايي لازم را براي اين تيم نداشت.

به گزارش افکارنيوز، گفتني است حضور بازيکنان بسيار جوان در آسيا و ديدارهاي اين چنيني براي استقلال مناسب نيست زيرا اين نفرات با اينکه بسيار خوب و توانمند هستند اما براي بازي هاي آسيايي تجربه لازم را ندارند و استقلال و منصوريان نيز به ناچار از اين نفرات بهره بردند زيرا منصوريان گزينه ديگري در اختيار ندارد.

اين در حالي است که اگر استقلال مي توانست از بازيکنان جذب شده در تيم مانند تيموريان در اين ديدارها بهره ببرد قطعا با اوضاع بهتري روبرو مي شد زيرا استفاده از نفرات با تجربه در اين بازي ها بيشتر به کار نماينده هاي ايران مي آيد و اين موضوع در بازي استقلال با الاهلي ثابت شد و نمونه اش سردرگمي زکي پور در کناره زمين بود.

اين بازيکن با اشتباه فاحشي که در پايان نيمه اول انجام داد عامل به ثمر رسيدن گل الاهلي شد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html