پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227766
چهارمحال و بختياري مهياي استقبال از هفت شهيد گمنام مي شود
تاریخ انتشار : 1395/12/01 18:17:30
نمایش : 1282
مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري گفت: هفت شهيد گمنام والامقام با حضور مردم شهيدپرور استان روز يازدهم اسفند از محل ميدان انقلاب شهرکرد تا ميدان امام‌زادگان حليمه و حکيمه خاتون تشييع و بعد از آن نماز بر پيکر اين شهدا اقامه مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل جهانبين نيوز؛ عباس عباسي مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري در ستاد هماهنگي مراسم استقبال، تشييع و خاکسپاري شهداي گمنام در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه شهيد هرچه بيشتر گمنام باشد اثر و بار اجتماعي‌ بيشتري براي جامعه دارد اظهار کرد: دهم اسفند چهارمحال و بختياري ميزبان هفت شهيد گمنام مي شود.

وي تصريح کرد: دو تن از اين شهدا در شهر گندمان، دو تن در شهر دستنا، دو تن در فرادنبه و يک شهيد در دانشکده فني پسران شهرکرد تشييع و خاکسپاري مي شود.

عباسي استقبال از اين شهدا در روز دهم اسفندماه را صرفا توسط مسئولان استاني دانست و بيان داشت:  تشييع اين هفت شهيد والامقام با حضور مردم شهيدپرور استان روز يازدهم اسفند از محل ميدان انقلاب شهرکرد تا ميدان امام‌زادگان حليمه و حکيمه خاتون انجام و بعد از آن نماز بر پيکر اين شهدا اقامه مي‌شود.

مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بعد از تشييع هفت شهيد بزرگوار در مرکز استان پيکر پاک شهدا به محل هاي مورد نظر انتقال داده مي شود يادآور شد: در اين محل ها مراسم هاي بزرگداشت برگزار مي شود.

وي در آنها گفت: بعد از مراسم تشييع و تدفين، برنامه شب وداع با شهيد در مصلي بزرگ امام خميني (ره) شهرکرد برگزار مي‌شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html