پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227745
جواب آزمايش پيرزن ۷۷ ساله براي زن جوان شهرکردي مشکل ساز شد
تاریخ انتشار : 1395/11/27 10:39:18
نمایش : 1264
گلايه هاي زن جوان شهرکردي از دريافت جواب آزمايش اشتباه و گرفتن داروي نامناسب در زمان درمان.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خانم کريمي يکي از بيماران يکي از بيمارستان هاي شهرکرد در گفت و گو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد:به دليل عارضه شکستگي و گرفتگي عضلات پا به اين بيمارستان مراجعه کردم و در ادامه روند معالجه آزمايش هايي را از من گرفته شد و بعد در ادامه درمان در بيمارستان کاشاني بستري شدم.

وي اضافه کرد: شوهرم در زمان مراجعه براي دريافت جواب، جواب آزمايش پيرزني ۷۷ ساله را دريافت و همين امر موجب بروز مشکلاتي ازجمله دريافت داروي اشتباه و تحمل درد به علت عدم دريافت داروي مناسب برايم شد.

وي باگلايه از اين بيمارستان گفت:وقتي به مسئول آزمايشگاه بيمارستان اعتراض کردم با اين جمله مواجه شدم که چرا شوهر شما دقت نکردن، شايد فردي که براي گرفتن جواب آزمايش مراجعه مي کند فردي بي سواد باشد چرا نبايد مسئولان آزمايشگاه دقت کنند؟ اين نوع جابجايي ها بسيارديده شده است.

وي با ابراز رضايت از پرسنل بيمارستان کاشاني گفت: مشکلات بيمارستاني که در آن آزمايش دادم بالا بوده و جواب آزمايش هاي خانم ۷۷ ساله را به اين خانم جوان دادند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html