پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227743
ترفند الهلال براي رويارويي با پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1395/11/27 10:33:34
نمایش : 1673
باشگاه الهلال بليتهاي بازي با پرسپوليس را خريده و به صورت مجاني و رايگان در اختيار هواداران الهلال قرار مي دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم هاي فوتبال پرسپوليس و الهلال عربستان روز سه شنبه هفته آينده در چارچوب مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در عمان به مصاف هم خواهند رفت. هر دو بازي رفت و برگشت پرسپوليس و الهلال در کشور عمان برگزار مي شود.

پرسپوليس در بازي اول ميزبان است و اقدامش براي گران کردن بليت اين مسابقه حسابي سر و صداي عربستاني ها را درآورده بود. رسانه هاي سعودي مدعي بودند پرسپوليس براي جلوگيري از حضور تماشاگران الهلال در ورزشگاه، بليت اين مسابقه را گران کرده است.

با اين حال يکي از روزنامه هاي عربستان سعودي مدعي شد که اين اقدام باشگاه پرسپوليس با شکست مواجه شده است.

«الشرق الاوسط» با تيتر «الهلال راه را بر پرسپوليس بست» عنوان کرد که بليت هاي گران شده اين بازي به صورت مجاني در اختيار هواداران الهلال قرار مي گيرد. اين روزنامه سعودي در اين ارتباط نوشت: الهلال راه را بر پرسپوليس که بليت بازي در چارچوب مسابقات ليگ قهرمانان آسيا براي تماشگران را 5 برابر افزايش داده بود، بست. باشگاه الهلال بليتهاي اين بازي را خريده و به صورت مجاني و رايگان در اختيار هواداران الهلال قرار مي دهد.»

در ادامه اين گزارش به حمايت دروازه بان تيم ملي عمان هم از پرسپوليس اشاره شده و آمده است: «فايز الرشيدي دروازه بان ملي پوش عمان که يکي از هواداران پر و پاقرص الهلال است حمايت هاي مادي را براي هواداران الهلال فراهم کرده است.»

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html