پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227718
هشدار سناتور آمريکايي به ترامپ
تاریخ انتشار : 1395/11/23 21:16:27
نمایش : 1415
سناتور ايالت نيومکزيکو در پيام توييتري خود با اسناد به عکسي که در خبرگزاري آسوشيوتدپرس منتشر شده بود نوشت: در حضور افراد متفرقه هرگز کليد را روي کيف قفل دار اطلاعات محرمانه رها نکن!
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، "مارتين هينريش"،سناتور ايالت نيومکزيکو در مجلس سناي آمريکا با انتشار عکسي در حساب کاربري توييتر خود به دونالد ترامپ هشدار داد نسبت به حفاظت از کيف قفل دار که اطلاعات محرمانه در آن نگهداري مي شود آگاهانه عمل کند.

او در پيام توييتري خود با اسناد به عکسي که در خبرگزاري آسوشيوتدپرس منتشر شده بود نوشت: در حضور افراد متفرقه هرگز کليد را روي کيف قفل دار اطلاعات محرمانه رها نکن!

هشدار سناتور آمريکايي به بي‌توجهي ترامپ در حفاظت از اسناد محرمانه+توييت

اين عکس در نشست روز چهارشنبه ترامپ با "برايان کرانيچ"، مديرعامل شرکت اينتل در اتاق بيضي (دفتر کار رئيس جمهور آمريکا در کاخ سفيد)گرفته شد؛ جلسه اي که با حضور رسانه هاي برگزار شد.

کيف قفل دار محفظه اي در اتاق بيضي است که اسناد محرمانه در آن نگهداري مي شود و فقط رئيس جمهور آمريکا و معاونش به آن دسترسي دارند. اين در حالي بود که در جلسه ترامپ با مدير عامل اينتل، کليد طلايي روي کيف باقي مانده بود.

پس از ثبت اين عکس گزارشي مبني بر سوء استفاده از اين کليد منتشر نشده است.

پايگاه اينترنتي هيل

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html