پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227711
سورپرايز برانکو براي دربي
تاریخ انتشار : 1395/11/23 11:11:08
نمایش : 1756
سرمربي پرسپوليس قصد ندارد از احمد زاده در پست ديگري به غير از دفاع چپ استفاده کند و آن طور که پرسپوليسي ها مي گويند، فرشاد در پستي که مقابل تراکتورسازي بازي کرد، يعني دفاع چپ به کارش ادامه خواهد داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آخرين اخبار از اردوي پرسپوليس حکايت از آن دارد که سوپرايز برانکو ايوانکويچ براي استقلالي ها، فرشاد احمدزاده نيست.

 

در واقع سرمربي پرسپوليس قصد ندارد از اين بازيکن در پست ديگري به غير از دفاع چپ استفاده کند و آن طور که پرسپوليسي ها مي گويند، فرشاد در پستي که مقابل تراکتورسازي بازي کرد، يعني دفاع چپ به کارش ادامه خواهد داد.

 

او با تکيه بر سرعت بالا و تکنيک خوبي که دارد، توانست نظر برانکو براي ادامه فعاليت در سمت چپ خط دفاع را جلب کند و از اين رو، در اين پست براي دربي هم مي ماند.

 

جالب اينکه فرشاد علاقه زيادي داشت تا از دفاع چپ به پست اصلي خودش يعني وينگر راست برگردد، درست جايي که محسن مسلمان بازي مي کند اما عدم وجود يک مدافع چپ تائيد شده، دست برانکو را بسته و او نمي تواند ديگر از حسين ماهيني در آن پست استفاده کند.

 

هنوز يک روز ديگر تا دربي باقي مانده و ممکن است برانکو ايوانکويچ، همه چيز را تغيير دهد اما پرسپوليسي ها معتقدند تغييرات، مربوط به ساير پست هاست و قرار نيست فرشاد از دفاع چپ جدا شود.

 

حتي عده اي معتقدند با توجه به اينکه محمد انصاري به دفاع وسط منتقل شده و برانکو بازي احمدزاده در دفاع چپ را بيشتر از محسن ربيع خواه پسنديده، قرار است فرشاد دفاع چپ مادام العمر پرسپوليس باشد و ديگر به پست هاي ديگر فکر نکند.

جام نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html