پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227699
پيشنهاد پيشکسوت پرسپوليس براي پر کردن جاي کاميابي نيا در دربي
تاریخ انتشار : 1395/11/20 10:06:55
نمایش : 1864
انصاريانگفت: معمولا مدافعان در غياب هافبک‌هاي دفاعي، در نقش آنها ظاهر مي‌شوند. من در استقلال اهواز با حسين ماهيني هم بازي بودم و او در آن زمان در چند مسابقه در اين پست ظاهر شد و عملکرد خوبي نيز داشت. ماهيني توانايي پر کردن جاي کاميابي نيا را دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي انصاريان با اشاره به پيروزي پرسپوليس برابر تراکتورسازي در هفته بيستم ليگ برتر گفت: هميشه بازي‌هاي دو تيم بالاي جدول که براي قهرماني رقابت مي‌کنند از حساسيت‌هاي ويژه اي برخوردار است. مطمئنا پرسپوليس آنقدر خوب بازي کرده که توانسته سه امتياز حساس اين مسابقه را بگيرد و با سه گل در اين بازي پيروز شود.

وي افزود: اين پيروزي پيش از دربي رخ داده که شرايط روحي و رواني بازيکنان را خوب کرده است. از طرفي، استقلال هم در هفته هاي اخير نتايج خوبي گرفته اما دربي شرايط خاص خودش را دارد و فکر مي‌کنم اين شهرآورد نيز پرگل شود.

پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در مورد غيبت کمال کاميابي‌نيا هافبک پرسپوليس در دربي گفت: کمال واقعا بازيکن خوبي است و پرکردن جاي او واقعا سخت است. اين بازيکن امسال واقعا براي پرسپوليس تاثيرگذار بوده و حتي به نوعي من را ياد حامد کاويان پور زمان خودمان مي‌اندازد. انتخاب جايگزين او به نظر سرمربي تيم برمي‌گردد.

انصاريان اضافه کرد: معمولا مدافعان در غياب هافبک‌هاي دفاعي، در نقش آنها ظاهر مي‌شوند. من در استقلال اهواز با حسين ماهيني هم بازي بودم و او در آن زمان در چند مسابقه در اين پست ظاهر شد و عملکرد خوبي نيز داشت. ماهيني توانايي پر کردن جاي کاميابي نيا را دارد.

وي در پايان گفت: اميدوارم اين دربي بازي خوبي از کار درآيد و پرسپوليس برنده شود و قهرماني ليگ را بگيرد.


مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html