پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227664
علت ناراحتي همسر ترامپ در مراسم تحليف چه بود؟ +فيلم
تاریخ انتشار : 1395/11/13 08:01:23
نمایش : 4482
چهره مغموم ملانيا در مراسم تحليف تبديل به سوژه اي داغ در ميان کاربران اينترنتي شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جمعه گذشته هنگامي که دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمين رئيس جمهور آمريکا اداي سوگند کرد چهره ناراحت و مغموم همسر جوانش ملانيا در مراسم تحليف تبديل به سوژه اي داغ در فضاي مجازي شد. ماجرا از آنجا آغاز شد که در لحظه اداي سوگند، دونالد ترامپ به عقب برگشت و به پشت سرش نگاه کرد. در اين لحظه لبخندي گرم در چهره ملانيا که دقيقا در پشت سر وي ايستاده بود پديدار گشت اما بعد از اينکه ترامپ سر خود را به جلو برگرداند چهره ملانيا مغموم و ناراحت به نظر مي رسيد.

ويدئويي کوتاه از اين لحظه ضبط و هزاران بار در شبکه هاي اجتماعي انتشار يافت. اما پرسشي که ذهن کاربران را به خود مشغول کرد اين بود که چرا تنها در مدت چند ثانيه حالت ملانيا تغيير کرد؟

بيشتر افرادي که اين ويدئو را تماشا کرده اند به منظور پي بردن به اين راز دقيقا در چهره ملانيا تمرکز کردند. اين در حالي است که آنها بايد در چهره "ايوانکا" دختر ترامپ که در دقيقا پشت سر ملانيا و سمت راست وي ايستاده بود تمرکز مي کردند. اگر به چهره "ايوانکا" نگاه کنيد دقيقا هنگامي که ملانيا با چهره اي خندان به ترامپ خيره شده، "ايوانکا" تنها کسي است که با پدرش ارتباط چشمي برقرار کرده و در لحظه اي که پدر و دختر به يکديگر نگاه مي کنند هر دو ابروهايشان را بالا مي برند. بله. در اين لحظه ترامپ کاملا به همسرش ملانيا بي توجهي کرد. کاملا مشخص است ترامپ لحظه اي که براي اداي سوگند فراخوانده مي‌شود ترجيح داده آن لحظه باشکوه و بيادماندني را با دخترش سهيم باشد. در ادامه مي توانيد فيلم را تماشا کنيد.

علت ناراحتي همسر ترامپ؛ ملانيا در مراسم تحليف چه بود؟/////فيلم بايد اضافه شود






دانلود
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html