پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227617
گزينه‌هاي جايگزين روحاني در انتخابات رياست جمهوري
تاریخ انتشار : 1395/11/04 08:02:32
نمایش : 1157
عضو کارگزاران مي‌گويد جهانگيري و نجفي گزينه‌هاي جايگزين و پوششي روحاني در انتخابات 96 هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد عطريانفر در مصاحبه با مجله مثلث و در پاسخ اين سؤال که «نقش نامزد پلن 2 را چه کسي مي‌تواند بهتر ايفا کند. برخي معتقدند که دوباره آقاي عارف حضور يابد و اين نقش را ايفا کند و برخي هم از آقاي پزشکيان نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي و آقاي قاضي‌زاده وزير بهداشت نام مي‌برند» اظهار داشت: ببينيد! همه اين عزيزان آدم‌هايي هستند که مي‌توانند صاحب صلاحيت باشند اما اگر 10 نفري که مي‌توانند واجد چنين نقشي باشند و بخواهيم يک ارزيابي واقع‌بينانه و به اصطلاح غربي‌ها avilabal (قابل دسترس) پيدا کنيم، مناسب‌تر از آقايان جهانگيري و نجفي پيدا نخواهيم کرد.

اين دو بزرگوار هم هر دو اين صلاحيت و کفايت را دارند اما آقاي جهانگيري به اعتبار اينکه در موقعيت معاون اول و در مسائل به روز هستند و في‌الواقع مأموريت‌هاي بسيار مهمي را از طريق دولت دنبال مي‌کنند، حتي نسبت به آقاي نجفي در اولويت قرار مي‌گيرند. به خصوص که شخصاً بنده از علاقه‌مندان و مدافعين دکتر نجفي هم هستم، او دچار يک بيماري قلبي است که حتي براي وزارت و معاونت رياست جمهوري هم ‌پزشک معالج او را از قبول مسئوليت بازداشت.

از اين جهت است که ما آقاي جهانگيري را در اين پلن B تقدم مي‌بخشيم. در رابطه با آقاي عارف هم که ايشان در مجلس وارد شده‌اند بايد بگويم که مأموريت بسيار مهمي دارند. اين مأموريت مهم حتماً حيف است و جفاست که بخواهند مجلس را رها کرده و در اين عرصه ايفاي نقش بکنند. چنين وضعيتي را براي آقاي عارف متصور نيستيم و به احتمال زياد خود ايشان هم روي اين مسئله هيچ تمرکز و توجهي ندارد و علاقه دارد که همين مأموريت را به عنوان رئيس فراکسيون اصلاح‌طلبان و معتدلين مجلس ادامه دهد.

کيهان

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html