پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227614
مشکلات 7 طرح توليدي و صنعتي در چهارمحال و بختياري بررسي شد
تاریخ انتشار : 1395/11/04 07:45:44
نمایش : 1086
مشکلات هفت طرح توليدي چهارمحال و بختياري روز يکشنبه در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان بررسي و راهکارهايي براي رفع آن پيش بيني شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در اين نشست بدهي معوق به بانکهاي عامل از سوي طرح توليدي گچ لردگان، صنايع سلولزي آيناز زاگرس، شرکت اخلاص صنعت هفشجان و سه طرح حقيقي کشاورزي، تقسيط و براي بازپرداخت بدهي اين واحدها مهلت دوباره و زمان بندي تقسيط بدهي، شد.

در اين نشست اعضاي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري مشکلات ماليات بر ارزش افزوده شرکت فولاد زاگرس چهارمحال و بختياري را بررسي و ارائه راهکار دادند.

استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست اظهار کرد: با تعامل و همکاري بين بخش خصوصي، سيستم دولتي و بانکي در دو سال گذشته در اين استان با هدف رفع مشکلات توليد، اقدامات شايسته اي انجام شده است.

قاسم سليماني دشتکي ادامه داد: در اين راستا نقاط ضعفي در برخي سيستم ها وجود دارد ولي با هدف رونق اشتغال و توليد بايد مشکلات رفع شود.

به گفته وي، حادثه اخير در ساختمان پلاسکو در امور منابع انساني، مالي و اقتصادي در کشور فاجعه اي عظيم و اندوه بار براي مردم رقم زد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست گفت: از ابتداي تشکيل ستاد تسهيل و رفع موانع توليد تاکنون 129 جلسه تشکيل و يکهزار و 127 پرونده مشکلات واحدهاي توليدي در استان بررسي شده است.

سيد نعيم امامي تصريح کرد: جلسات ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در چهارمحال و بختياري تاکنون يکهزار و 226 مصوبه در راستاي رفع مشکلات بانکي، مشکلات با تامين اجتماعي، مشکلات مالياتي و ساير دستگاهها در اين نشست تصويب شده است.

به گزارش ايرنا، هم اينک يکهزار و 228 واحد توليدي و صنعتي در چهارمحال و بختياري وجود دارد.

ايرنا
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html