پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227613
تراکتورسازي در يک قدمي پرسپوليس/ استقلال3 نفت0؛ پايان بحران منصوريان با برد پرگل
تاریخ انتشار : 1395/11/04 07:40:32
نمایش : 1802
هفته هجدهم مسابقات فوتبال باشگاه‌هاي کشور با تساوي دو تيم ماشين‌سازي تبريز و صباي قم آغاز شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، هفته هجدهم ليگ برتر ايران  ساعت ۱۴ امروز (يکشنبه) با برگزاري يک ديدار بين دو تيم ماشين‌سازي تبريز و صباي قم در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز آغاز شد که دو تيم در پايان اين ديدار به نتيجه بدون گل رضايت دادند.
 

هم اکنون تيم‌هاي صبا و ماشين‌سازي با 12و 8 امتياز در رده‌هاي پانزدهم و شانزدهم جدول قرار دارند، که اصلي ترين مدعيان سقوط به دسته اول محسوب مي شوند.


 

تراکتورسازان در يک قدمي پرسپوليس

در ديگر بازي امروز تراکتور در شهر قدس ميهمان پيکان بود که در نهايت اين بازي با برتري يک بر صفر تراکتورسازان به پايان رسيد.

محمد ابراهيمي در اين ديدار تک گل تراکتورسازي را در دقيقه ۷۴ به ثمر رساند. اميرحسين صادقي، اميرحسين کريمي و آرمان قاسمي از پيکان و محمد نوري و فرزاد حاتمي از تراکتورسازي در اين ديدار کارت زرد گرفتند.

 

تراکتور سازي تبريز با کسب پيروزي در بازي امروز به يک امتيازي پرسپوليسي رسيد که فردا با گسترش فولاد تبريز بازي خواهد کرد؛ همشهري تراکتور فردا اميد اصلي اين تيم خواهد بود تا بتواند پرسپوليس را در آزادي متوقف کند.




استقلال نفت را سوزاند

استقلال پس از شکست تلخ هفته گذشته توانست براي اولين بار در اين فصل يک تيم خوزستاني را شکست دهد و قاطع ترين پيروزي اش را در ليگ شانزدهم بدست آورد.

نصوريان در اين ديدار هم با ترکيبي متفاوت به ميدان رفت تا در هر ۱۸ هفته ليگ شاهد تغيرات در ترکيب استقلال نسبت به بازي قبلي باشيم.اما نکته اميدوار کننده براي استقلاليها ادامه درخشش جوانان اين تيم است و دو جوان ۲۰ و ۲۱ ساله براي استقلال گلزني کردند تا منصوريان به تزريق بنزين سبز به تيمش ادامه دهد.

فيروز کريمي هم که در ۲ بازي قبلي موفق به کسب ۴ امتياز شده بود براي اولين بار با صنعت نفت متحمل شکست شد و مشخص شد با اين تيم کار سختي دارد.اين سومين شکست ۳ بر صفر صنعت نفت در ليگ اين فصل بود.صنعت نفت در اين بازي ۲ گل روي ضربات کاشته خورد تا با خوردن ۵ گل از اين طريق ضعيفترين تيم ليگ باشد.



گزارش از سعيدپيرزاده
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html