پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227605
بازتاب‌هاي بين‌المللي حادثه ساختمان پلاسکو
تاریخ انتشار : 1395/11/03 08:55:44
نمایش : 1169
حادثه پلاسکو به قدري بزرگ و فاجعه‌بار بود که از چشم رسانه‌هاي خارجي مخفي نماند و مي‌توان گفت تمام خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خارجي خبر ريزش ساختمان پلاسکو و شهادت آتش‌نشا‌نان را پوشش دادند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در پي فرو ريختن ساختمان پلاسکو و گرفتار شدن آتش‌نشاناني که براي نجات کسبه وارد ساختمان شده بودند، چندين کشور با ابراز همدردي و تأسف خود از حادثه دردناک پلاسکو سعي بر تسکين آلام مردم و خانواده‌هاي آتش‌نشانان فداکار داشتند. 

اين در حاليست که آتش‌نشانان کشورهاي ترکيه و ايرلند نيز به همکاران آتش‌نشان خود در ايران اداي احترام کردند و خود را در غم خانواده‎‌هاي داغدار اين عزيزان و مردم ايران شريک دانستند. 

حادثه پلاسکو به قدري بزرگ و فاجعه‌بار بود که از چشم رسانه‌هاي خارجي مخفي نماند و مي‌توان گفت تمام خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي خارجي خبر ريزش ساختمان پلاسکو و شهادت آتش‌نشا‌نان را پوشش دادند. 

رسانه هاي خارجي آماري هم‌چون شهادت 20 و 30 نفره نيرو‌هاي آتش‌نشان را در اطلاع‌رساني خود آوردند و از همکاري نيروها و ارگان‌هاي مختلف براي آواربرداري و کمک به مفقودين تقدير کردند. 

حضور محمد باقر قاليباف به عنوان شهردار تهران در محل حادثه، رسيدگي به شرايط و تدبير براي بهترين راه نجات آتش‌نشانان با غيرت و هم‌چنين صحبت‌ها و ناراحتي‌هاي سخنگوي آتش‌نشاني، جلال ملکي در شهامت نيروهاي از خود گذشته آتش‌نشاني و به خطر انداختن جان خود صرف نجات دادن جان مردم در رسانه‌هاي خارجي لحاظ شد و تقدير آنها و مخاطبانشان را در پي داشت. 


ديلي‌ميل با قرار دادن اين عکس و انتخاب ايرنا به عنوان منبع خود حادثه پلاسکو را شرح داده است.


اي‌بي‌سي نيوز با قرار دادن اين عکس از گريه‌هاي آتش‌نشانان در فراغ همکارانشان گفته و آمار آتش‌نشانان شهيد را 30 نفر اعلام کرده است.


سي‌ان‌ان با گذاشتن اين تصوير حادثه غميگن پلاسکو را براي مخاطبان خود شرح داده و آمار آتش‌نشانان شهيد را 20 نفر اعلام کرده است.


شينهوا خبرگزاري جمهوري خلق چين با قرار دادن اين عکس آلام آتش‌نشانان را به تصوير کشيده است.


آتش نشان‌هاي شهر دوبلين ايرلند با حضور در سفارت کشورمان و اهداي يک دسته گل به شکل پرچم ايران نيز به همکاران خود اداي احترام و ابراز همدردي کردند.


اداي احترام آتش‌نشان ترکيه به همکاران خود در ايران و ابراز همدردي با خانواده‌هاي اين عزيزان

فارس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html