پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227598
اميدواريم از حادثه پلاسکو عبرت گرفته شود
تاریخ انتشار : 1395/11/02 19:02:06
نمایش : 1153
دادستان کل کشور گفت: استانداري‌ها و شهرداري‌ها از چنين فجايعي بايد جلوگيري کنند و شهرداري‌ها موظفند از وقوع چنين خسارت‌هايي جلوگيري و پيشگيري کنند. وي ضمن خسته نباشيد به مأموران امدادي و آتش‌نشاني گفت: اميدوارم بتوانيم هر چه سريعتر عمليات را به پايان برسانيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام منتظري در جريان بازديد از ساختمان پلاسکو، گفت: دادستان تهران کاملاً در صحنه حضور دارد تا پس از اتمام عمليات بررسي‌هاي لازم انجام شود.

وي ضمن خسته نباشيد به مأموران امدادي و آتش‌نشاني گفت: اميدوارم بتوانيم هر چه سريعتر عمليات را به پايان برسانيم.

دادستان کل کشور افزود: موضوعات قضايي و حقوقي قطعاً رسيدگي خواهد شد تا حق کسي ضايع نشود. استانداري‌ها و شهرداري‌ها از چنين فجايعي بايد جلوگيري کنند و شهرداري‌ها موظفند از وقوع چنين خسارت‌هايي جلوگيري و پيشگيري کنند.

حجت‌الاسلام منتظري گفت: اميدواريم از اين حادثه بسيار عظيم عبرت گرفته و نسبت به وظايف خود جامه عمل بپوشانيم.

وي افزود: اگر مجاهدت و تلاش نيروهاي آتش‌نشاني نبود با فاجعه بزرگتر انساني مواجه مي‌شديم اين عزيزان جان خود را به خطر انداختند تا جان صدها نفر نجات يابد.

دادستان کل کشور در مورد اخطاريه‌هايي که به هيأت مديره ساختمان پلاسکو داده شده بود، گفت: قطعاً شوراي شهر و شهرداري تذکرات لازم را داده و هيأت مديره بايد به آن توجه مي‌کرده است اگر افرادي به اين تذکرات توجه نکرده بايد مسئولان امر، شورا و شهرداري‌ها فقط به دادن تذکر اکتفا نمي‌کردند و اقدامات لازم را انجام مي‌دادند.

حجت‌الاسلام منتظري گفت: اميدواريم اين درس عبرتي براي همه ما باشد.

فارس

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html