پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227591
پرسپوليس همچنان به دنبال جذب مدافع
تاریخ انتشار : 1395/10/30 08:59:25
نمایش : 1942
تيم فوتبال پرسپوليس همچنان به دنبال جذب مدافع در نيم فصل ليگ برتر است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم پرسپوليس تاکنون سامان نريمان جهان و سروش رفيعي را جذب کرده است و اکنون به دنبال به خدمت گرفتن يک مدافع است. 
 
شجاع خليل زاده، شايان مصلح، سيامک کوروشي، شهاب کرمي، عبداله زاده ،زينالي و سعد ناطق مدافع ملي پوش عراقي گزينه هاي مدنظر پرسپوليس در نقل و انتقالات زمستاني بودند که هر کدام تاکنون به دلايلي حضورشان در پرسپوليس منتفي شد. 
 
شجاع خليل زاده گزينه اصلي پرسپوليس در خط دفاع است که مسئولان سپاهان اجازه جدايي به اين بازيکن نمي دهند. به هر حال پرسپوليسي ها براي فصل بعد توانستند با خليل زاده به توافق برسند اما تاکنون در جذب اين بازيکن در نيم فصل دوم ناکام بودند. 
 
سرخپوشان پايتخت از خليل زاده خواستند که خودش رضايت نامه بگيرد اما وي تاکنون در اخذ رضايت نامه از مسئولان سپاهان موفق نبوده است. 
 
شايان مصلح بازيکن سپيدرود رشت هم يکي از گزينه هاي مدنظر برانکو است اما مسئولان تيم سپيد رود رشت براي صدور رضايت نامه اين بازيکن درخواست 500 ميليون تومان کردند و سرخپوشان از جذب اين بازيکن منصرف شدند. 
 
در حالي که سيامک کوروشي و شهاب کرمي مدعي بودند که سرخپوشان پايتخت مذاکراتي با آنها داشتند اما اعلام شد که اين دو بازيکن در ليست برانکو نيستند. 
 
عبداله زاده بازيکن تيم صنعت نفت آبادان هم يکي از گزينه هاي مدنظر پرسپوليس است. سرخپوشان پايتخت قصد دارند آرام طبع را با بازيکن تيم صنعت نفت آبادان معاوضه کنند اما تاکنون مسئولان نفت آبادان با اين پيشنهاد مخالفت کردند. 
 
علي زينالي بازيکن سايپا هم يکي از گزينه هاي مدنظر پرسپوليس در نقل و انتقالات است که تاکنون سرخپوشان موفق به جذب اين بازيکن نشدند. 
 
سرخپوشان پايتخت بعد از ناکامي در جذب بازيکنان داخلي به سراغ مدافع ملي پوش عراقي رفتند اما باشگاه نيروي هوايي حاضر به صدور رضايت نامه براي انتقال سعد ناطق به پرسپوليس نيست. 
 
سعد ناطق به باشگاه پرسپوليس اعلام کرده که نگران رضايت نامه اش نباشند چرا که خودش اقدامات لازم براي حضور در اين تيم انجام مي دهد. 
 
همچنين مسئولان پرسپوليس به مدير برنامه سعد ناطق اعلام کردند که اين بازيکن بايد خودش رضايت نامه اش را بگيرد چرا که باشگاه پرسپوليس توانايي پرداخت 400 هزار دلار ندارد. 
 
به هر حال بايد ديد سرخپوشان پايتخت مي توانند سعد ناطق مدافع ملي پوش عراقي جذب کنند يا نه!

باشگاه خبرنگاران جوان
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html