پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227580
دستگيري ۳۲نفر از مديران کانال‌هاي‌تلگرامي مستهجن
تاریخ انتشار : 1395/10/29 18:39:42
نمایش : 1270
جزئيات تازه از دستگيري 32 نفر ازمديران و اعضاي کانال تلگرامي در استان هرمزگان که به انتشار محتويات مستهجن مي پرداختند،اعلام شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام و المسلمين اکبري رئيس کل دادگستري استان هرمزگان در تشريح جزئيات تازه از اين دستگيري گفت: 32 نفر از مديران و اعضاي کانال تلگرامي در استان هرمزگان با تحريک افراد به انحرافات جنسي ،گرايش به مضامين غير اخلاقي و ايجاد پروفايل غير واقعي، به جذب بيش از سه هزار نفر در کانال‌هاي غيراخلاقي مبادرت ورزيده بودند .
 

 

وي افزود: اين افراد به انتشار محتويات مستهجن از قبيل ويدئو و عکس در پيام‌رسان‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي تلگرام، واتس آپ و اينستاگرام اقدام مي‌کردند که بر اساس بندهاي "الف" و "ب" فهرست مصاديق محتواي مجرمانه، مورد تعقيب قضايي قرار گرفته‌ و به دستور مقام قضايي و با عمليات مرکز اطلاعات فضاي مجازي نيروي انتظامي استان هرمزگان دستگير شدند.
 
به گزارش ميزان، حجت الاسلام اکبري تصريح کرد: در پي اين اقدام قضايي، مديران 78 صفحه، کانال و گروه در شبکه‌هاي اجتماعي مذکور، دعوت، احضار يا دستگير شده‌اند که گزارش هاي مردمي نقش موثري در شناسايي اين افراد متخلف داشته است.
 
وي اضافه کرد: در راستاي اقدامات پيشگيرانه دستگاه قضايي استان هرمزگان و به دستور مقام قضايي؛ کارشناسان مرکز اطلاعات فضاي مجازي و پليس فتا در پوشش اطلاعاتي با تلاش‌هاي شبانه روزي موفق به شناسايي اين 78 کانال، گروه و اکانت در شبکه‌هاي اجتماعي مجازي شدند که  در جهت نشر اکاذيب، برهم زدن نظم عمومي، ايجاد رعب و وحشت در مردم، اشاعه مضامين ضد فرهنگي و تشويش اذهان عمومي به انتشار موارد غير اخلاقي ،تبليغات نامتعارف و غير مجاز در حوزه اماکن عمومي اقدام مي‌کردند.
 
رئيس کل دادگستري هرمزگان خاطرنشان کرد: با تکميل مستندات، پرونده اين افراد در حال رسيدگي است و به دستور مسئولان قضايي استان هرمزگان تعدادي از کانال هاي مذکور مسدود شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html