پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227578
بسيجيان پيشکسوت همگي مردان روزهاي سخت انقلاب هستند
تاریخ انتشار : 1395/10/29 11:53:27
نمایش : 1090
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: بسيجيان پيشکسوت همگي مردان روزهاي سخت انقلاب بوده و غالبا در جبهه هاي حق عليه باطل حضور داشته اند. نبايد بگذاريم پيشکسوتان در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، موسي انصاري در جلسه مجمع قشر بسيج پيشکسوتان در محل حسينيه الزهرا سپاه ناحيه فارسان گفت: هدف مجمع قشر بسيج پيشکسوتان جهاد و شهادت، استفاده حداکثري از دانش و تجربيات پيشکسوتان براي تربيت نسل جوان، مومن، انقلابي و متعهد به انقلاب و نظام است. بسيج مولود انقلاب است و بسيج پيشکسوتان بايد نقش پيش برندگي و پيش روندگي خود را از طريق انتقال تجربيات دوران دفاع مقدس و سي سال خدمت صادقانه خود به نسل جديد ايفا نمايند.

وي افزود: بسيجيان پيشکسوت همگي مردان روزهاي سخت انقلاب بوده و غالبا در جبهه هاي حق عليه باطل حضور داشته اند. بيشتر اين عزيزان همنشين شهدا بوده و با ايشان مانوس بوده اند و نسلي سرشار از تجربه و معنويت هستند لذا ميتوانند معلمان خوبي براي تربيت نسل جديد انقلاب باشند. لقمان حکيم به فرزندش وصيت کرد که بزرگترين عذاب آن است که هرچيز را خودت تجربه کني و اين سفارش لقمان بيانگر اين امر است که اگر ما از اين نسل سرشار از تجربه استفاده نکنيم خودمان ضرر خواهيم کرد و اين ما هستيم که به سختي و زحمت خواهيم افتاد.

شهدا همه چيز خود را براي دفاع از انقلاب و اسلام فدا کردند

سرهنگ انصاري گفت : پيشکسوتان نيز بايد بر پيمان و ميثاقي که با شهدا بسته اند پايبند باشند. شهدا تا آخرين نفس در برابر دشمن ايستادند و همه چيز خود را براي دفاع از انقلاب و اسلام فدا کردند. آنان که رفتند کاري حسيني کردند، ما که مانديم هم بايد کاري زينبي بکنيم. اگر نتوانيم راه اين شهدا را ادامه دهيم و ولي فقيه و امام زمانمان را تنها بگذاريم بايد در پيشگاه خداوند و شهدا پاسخگو باشيم.

در پايان جلسه نيز مراسم تکريم و معارفه مسئول بسيج پيشکسوتان سپاه ناحيه فارسان برگزار گرديد و پس از قدرداني از زحمات آقاي ابراهيم صالح زاده ، جناب آقاي مصطفي احمديان به عنوان مسئول جديد بسيج پيشکسوتان منصوب گرديد.

انتهاي پيام/590پ


 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html