پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227577
رئيس ستاد دهه فجر شهر باباحيدر
عزت ملت ايران در استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي است
تاریخ انتشار : 1395/10/29
نمایش : 1272
رئيس ستاد دهه فجر شهر باباحيدر گفت: ملت ايران عزتش در استقلال آزادي و جمهوري اسلامي است که اين هم مرهون فداکاري شهدا و امام راحل و پيشکسوتاني که در انقلاب زحمت کشيدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت فرا رسيدن بهار انقلاب اسلامي جلسه ستاد دهه فجر شهر باباحيدر با حضور رئيس ستاد دهه فجر شهر باباحيدر، فرمانده حوزه امام حسين(ع)، نيروي انتظامي و شوراي شهر و رؤساي ادارات شهر باباحيدر برگزار شد.

رئيس ستاد دهه فجر شهر باباحيدر در سخناني با گرامي داشت ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: اکنون در آستانه سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران قرار داريم و اميدواريم که بتوانيم برنامه هاي در خور شايسته اي براي نسل جوان و مردم عزيز داشته باشيم.

"سيد قاسم مرتضوي" اظهار داشت: برنامه هاي دهه فجر با مشارکت گسترده و واگذاري امور به مردم در تمامي مناطق انجام گيرد که مورد تأکيد است.

وي با بيان اينکه امسال بيشتر برنامه کاري کميته ها، برنامه تبييني و دستاوردهاي انقلاب مي باشد گفت: ملت ايران عزتش در استقلال آزادي و جمهوري اسلامي است که اين هم مرهون فداکاري شهدا و امام راحل و پيشکسوتاني که در انقلاب زحمت کشيدند.

تشکيل 10 کميته ستاد دهه فجر در شهر باباحيدر

وي از تشکيل 10 کميته اين ستاد در سطح شهر خبر داد و اضافه کرد: شرح وظايف به هر يک از کميته ها ابلاغ شده و با برنامه ريزي هاي صورت گرفته امسال بهترين برنامه ها را در شهر خواهيم داشت.

در ادامه اين جلسه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج امام حسين(ع) در سخناني با تبريک فرا رسيدن گرامي داشت ايام الله دهه فجر گفت : دهه فجر فرصت مناسبي است تا اهداف و ارزش‌هاي انقلاب براي نسل امروز بدرستي تبيين و آنان با اين اهداف به درستي مأنوس شوند.

"سيد حسين ميراحمدي" دهه فجر را تجلي صبر، استقامت و پشتکار مردم هميشه در صحنه ايران دانست و گفت: اگر امروز عزت و اقتدار داريم و نظام جمهوري اسلامي ايران در منطقه حرف اول را مي زند، مرهون خون شهدا و پيروزي مردم و انقلاب در سال ۵۷  است.

وي پيروزي انقلاب اسلامي را نتيجه حضور گسترده مردم ولايتمدار و رهبري بنيان گذار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) برشمرد و اظهار داشت: امروز نيز به برکت وجود مقام عظماي ولايت و رهبري هوشمندانه ايشان و به پشتوانه مردم غيور و دلير، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با قدرت و اقتدار در حال حرکت به سوي تعالي و پيشرفت است.

در پايان هر يک از مسئولين شهر نظرات و برنامه ها و پيشنهادات خود را در زمينه هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه هاي پيروزي انقلاب اسلامي اعلام کردند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html