پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227563
دردسر جديد براي پرسپوليس
تاریخ انتشار : 1395/10/27 10:53:42
نمایش : 1790
در جديدترين اتفاق سازمان امور مالياتي کشور، حساب باشگاه پرسپوليس را به دليل بدهي مالياتي مسدود کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، «حساب اعضاي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس مسدود شد.» اين خبر نه براي باشگاه پرسپوليس و نه براي باشگاه استقلال تازگي ندارد. دو باشگاه بزرگ پايتخت مدت‌هاست با بدهي‌هاي سنگين به‌جا مانده از دوران مديريت‌هاي پيشين خود دست و پنجه نرم مي‌کنند. بخش اعظمي از اين مبلغ مربوط به بدهي‌هاي مالياتي بازيکنان و مربيان دو تيم است که به دليل عدم پرداخت مشمول جريمه‌هاي ديرکرد شده و به رقمي نجومي رسيده است.

در جديدترين اتفاق سازمان امور مالياتي کشور، حساب باشگاه پرسپوليس را به دليل بدهي مالياتي مسدود کرده است. رقمي که گفته مي‌شود در حدود 80 تا 100 ميليارد تومان است و مديران باشگاه پرسپوليس به دليل درگيري با پرونده‌هاي شکايت بازيکنان و مربيان خارجي به فيفا و همچنين پرداخت مطالبات بازيکنان کنوني، تاکنون اقدامي جهت پرداخت بدهي‌هاي مالياتي خود انجام نداده‌اند.

جالب اينجاست که مديران باشگاه پرسپوليس هم در اين باره پاسخگو نيستند. جعفر کاشاني، رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس مانند هميشه از اظهار نظر در مورد موضوعات مهم طفره مي‌رود و تأکيد مي‌کند هيچ اطلاعي ندارد!

کاشاني اعلام کرد «هيچ‌گونه اطلاعي در هيچ زمينه‌اي ندارد!» سؤال اينجاست چگونه رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس از اتفاق مهمي مانند مسدود شدن حساب باشگاه و رقم نجومي بدهي بي‌اطلاع است. اين در حالي است که حساب کاشاني هم توسط سازمان امور مالياتي مسدود شده است چون زماني که رقم بدهي مالياتي يک شرکت از حد متعارف تجاوز مي‌کند، سازمان امور مالياتي، حساب اعضاي هيئت مديره آن شرکت را مسدود مي‌کند.

بايد ديد سازمان امور مالياتي در ادامه از چه اهرم فشاري استفاده مي‌کند تا باشگاه پرسپوليس وادار به پرداخت بدهي سنگين مالياتي خود شود.


ميزان

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html