پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227561
اظهارات بمب نقل و انتقالات استقلال درباره پيوستن به آبي هاي پايتخت
تاریخ انتشار : 1395/10/27 10:37:31
نمایش : 1647
جباروف بمب نقل و انتقالات استقلال در نيم فصل ليگ برتر درباره پست بازي خود گفت : هر جايي که سرمربي از من بخواهد بازي خواهم کرد ولي فکر مي‌کنم هافبک تهاجمي گزينه مناسبي براي من باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرور جباروف بازيکن جديد استقلال پس از امضاي قرارداد خود با با اين باشگاه صحبت‌هاي جالبي مطرح کرد که در ادامه مي‌خوانيم:

 

بسياري از مردم ايران طرفدار استقلال هستند

 

خيلي خوشحالم از اينکه به استقلال پيوستم؛ استقلال باشگاه بسيار بزرگ و پر افتخاري است؛ مي‌دانم استقلال باشگاهي است که دو بار در آسيا قهرمان شده و دو بار نيز به فينال رفته است؛ بسياري از مردم ايران طرفدار استقلال هستند.

 

آشنايي با ورزشگاه آزادي و حضور تماشاگران

 

بازي‌هاي خانگي استقلال در يک استاديوم بسيار زيبا و خوب برگزار مي‌شود و مي‌دانم هر بار که استقلال در خانه بازي داشته باشد، هواداران زيادي به ورزشگاه خواهند آمد؛ من قبلا با تيم ملي ازبکستان به ورزشگاه آزادي آمدم و در اينجا بازي کردم و شرايط ورزشگاه آزادي را مي‌دانم.

 

هميشه آماده هستم

 

من الان خيلي آماده هستم و بايد هميشه آماده و روي فرم باشم زيرا يک بازيکن حرفه‌اي هستم و هميشه براي اينکه آماده باشم تمرين مي‌کنم.

 

انتظار هوادار استقلال

 

استقلال در مرحله پلي آف ليگ قهرمانان آسيا يک بازي مقابل السد دارد که يک مسابقه دشوار است و بعد از بردن السد وارد مرحله گروهي مي‌شود؛ بعد از گروه نيز اميدوارم تا به مرحله يک هشتم و يک چهارم نهايي صعود کنيم؛ هواداران استقلال منتظر هستند تا اين تيم در نيم فصل دوم نتايج خوبي کسب کند و جايگاه خوبي در جدول به دست آورد.

 

هر پستي که سرمربي بخواهد بازي مي‌کنم

 

هر جايي که سرمربي از من بخواهد بازي خواهم کرد ولي فکر مي‌کنم هافبک تهاجمي گزينه مناسبي براي من باشد اما در نهايت تابع تصميم سرمربي هستم اما اگر از نظر شخصي بخواهم بگويم، هافبک تهاجمي پستي است که در آن راحت هستم و اميدوارم بتوانم به تيم در راه گلزني و کسب پيروزي کمک کنم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html