پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227557
چرا لاغرها سردرد مي گيرند؟
تاریخ انتشار : 1395/10/26 13:06:24
نمایش : 1196
موسوي تصريح کرد: در افراد لاغر، سردرد ممکن است به علت ضعف يا کاهش مواد مفيد از جمله آهن يا حتي به علت افزايش صفرا و سودا در بدن باشد؛ در افراد چاق‌، سردرد ناشي از افزايش بلغم يا دم و بخار توليد شده در مغز است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد حامد موسوي درباره دلايل بروز سردرد اظهار داشت: از ديدگاه طب نوين برخي سردردها علل شناخته شده و برخي علل ناشناخته دارد؛ علل متنوعي در طب طبيعي ايراني براي سردرد وجود دارد.

وي افزود: آنچه روشن است، بي‌خوابي و استرس در ايجاد بسياري از سردردها موثر است؛ داروهايي از جمله بابونه براي سردردها به خصوص سردرد همراه با سينوزيت يا حتي سردردهاي ناشي از استرس قابل درمان و تسکين است.

اسطوخدوس در درمان سردردهاي ناشي از افزايش سودا و بلغم درمان‌کننده است

اين پژوهشگر طب سنتي تصريح کرد: اسطوخدوس و صبر زرد در درمان سردردهاي ناشي از افزايش سودا و بلغم درمان‌کننده است همچنين بادرنجبويه, به‌ليمو, سنبل الطيب و گل گاوزبان با افزايش قوا و کاهش ضعف قواي نفساني و حيواني موجب بهبود در افراد با ضعف مغز يا سردرد ناشي از استرس موجب درمان بيماريها خواهد شد.

دلايل سردرد در افراد لاغر

موسوي ادامه داد: در افراد لاغر، سردرد ممکن است به علت ضعف يا کاهش مواد مفيد از جمله آهن يا حتي به علت افزايش صفرا و سودا در بدن باشد؛ در افراد چاق‌، سردرد ناشي از افزايش بلغم يا دم و بخار توليد شده در مغز است.

وي خاطرنشان کرد: ماساژ در درمان سردردهاي ناشي از سردردهاي گردن يا گرفتگي عضلات صورت مفيد است همچنين فصد, حجامت و زالو در درمان سردردهاي دموي يا سوداوي با رعايت اصول  درمان طب سنتي درمان‌کننده است.

اين پژوهشگر طب سنتي يادآور شد: طب سوزني نيز با کاهش استرسها و گرفتگيهاي عضلاني گردن و صورت و بهبود انرژيهاي بيمار، مي‌تواند در بهبود سردرد مفيد باشد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html