پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227539
برگزاري مجمع عمومي خانه مطبوعات استان /راه اندازي سامانه شفافيت اطلاعات و آگهي ها
تاریخ انتشار : 1395/10/24 14:09:12
نمایش : 1186
کارشناس مسئول مطبوعات استان گفت: در راستاي شفافيت سازي به زودي سامانه شفافيت اطلاعات و توزيع آگهي هاي واحد مطبوعات استان راه اندازي خواهد شد .
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مهدي طهماسبي کارشناس مسئول مطبوعات استان در گفتگو با مشکات برين گفت : مجمع عمومي خانه مطبوعات استان در راستاي تصويب اساسنامه جديد ابلاغي از تهران براي خانه مطبوعات در روزدوشنبه 95/11/4در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با حضور اعضاي خانه مطبوعات استان برگزار خواهد شد .

وي افزود باتوجه به اساسنامه جديد افراد شاغل رسمي در دستگاههاي و ادارات دولتي نمي توانند به عنوان رييس خانه مطبوعات و مدير آن انتخاب شوند

طهماسبي ابراز اميدواري کرد در دوره جديدشاهد حضور افرادي توانمند ،فعال وکوشاباشيم و اعضا در فضايي به دور از وعده و وعيده هاي پوچ و توخالي به انتخاب نامزدهاي مورد حمايت خويش بپردازند.

لازم به ذکر است امسال براي نخستين انتخابات خانه مطبوعات به صورت متمرکز و الکترونيکي در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

سامانه شفافيت اطلاعات و آگهي ها راه اندازي مي شود

کارشناس مسئول مطبوعات استان با تاکيد بر شفافيت دسترسي به اطلاعات به عنوان يکي از شعارهاي محوري دولت تدبير و اميد گفت: اين روزها با توجه به نزديک شدن ايام انتخابات برخي از دستهاي پشت پرده درصدند تا از شفاف سازي اطلاعات در نشريات استان جلوگيري به عمل بيايد و اين جماعت که بيشتر اهل کاسبي آگهي و فرصت طلبان هستند با ايجاد رانت هاي صنفي و قوميتي و ايجاد حواشي به انحا مختلف در پي غير شفاف بودن فضا هستند.

طهماسبي تاکيد کرد: متاسفانه برخي از مديران محافظه کار نيز به ياري آنان شتافته اند اما تلاش بر اين است تا با راه اندازي سامانه شفافيت و رتبه بندي نشريات از آگهي هاي غير متعارف نظير هفته نامه اي که با رانت صنفي وقوميتي در 22شماره امسال خود باشمارگان محدود 13رپرتاژ آگهي و عملکرد که بيشتر اين آگهي ها از يک دستگاه دولتي و مبلغ کل بر طبق تعرفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مبلغ  يک ميليارد و سيصد وهشتاد ميليون ريال مي باشد  که مدير مسئول متخلف اين نشريه تنها براي هشت درصد از اين مبلغ تاييديه واحد مطبوعات را گرفته و مابقي را به صورت غير قانوني دريافت نموده است جلوگيري نماييم .

وي افزود: اميدواريم با انجام اين حرکت بتوانيم در راستاي تحقق شعارهاي معاونت مطبوعاتي مبني بر شفافيت اطلاعت گام برداريم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html