پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227533
معاون فرماندار فارسان خبر داد
توزيع روزانه 16/500 قرص نان در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1395/10/22 11:39:32
نمایش : 1303
ايرج محسني از توزيع روزانه 16/500 قرص نان در اين شهرستان خبر داد و گفت:محل پخت و شرايط طبخ نان در بسياري از منازلي که اقدام به طبخ نان خانگي مي‌کنند مشخص نيست و مأموران بهداشتي توان نظارت و کنترل بر اين اماکن را ندارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار ايرج محسني گفت: يکي از مهم‌ترين نيازهاي شهرستان در زمينه اجراي اصول سند ملي تغذيه و همچنين ارتقاء سطح تهيه و عرضه مواد غذايي، ساماندهي عرضه نان در شهرستان است که در اين شهرستان روزانه 16/500 قرص نان توسط نانوايي ها توزيع مي شود.

وي با تأکيد بر لزوم ساماندهي عرضه نان خانگي در فارسان، گفت: در حال حاضر نوعي از هم گسيختگي در پخت نان خانگي در شهرستان وجود دارد و لازم است اين وضعيت ساماندهي شود.

وي بيان کرد: محل پخت و شرايط طبخ نان در بسياري از منازلي که اقدام به طبخ نان خانگي مي‌کنند مشخص نيست و مأموران بهداشتي توان نظارت و کنترل بر اين اماکن را ندارند.

 اماکن طبخ و توزيع نان خانگي در شهر فارسان شناسايي شود

وي تصريح کرد: اماکني که اقدام به طبخ و توزيع نان خانگي مي‌کنند بايد توسط اتاق اصناف شهرستان شناسايي تا بعد از صدور مجوز مقام قضايي امکان بازرسي از آنها ممکن شود.

محسني اظهارداشت: اگر شهروندي از يک واحد صنفي نانوايي شکايتي داشته باشد اين مسئله قابل پيگيري است اما اگر از يک واحد طبخ نان خانگي فاقد مجوز شکايتي وجود داشته باشد، قابل پيگيري و رسيدگي نيست.

وي با اشاره به اينکه بايد هدف اصلي از بازرسي مشاغل و اصناف مختلف قانونمند کردن آنها و ساماندهي آنها بر اساس قانون در عين حفظ آن رشته شغلي باشد، افزود: مسئولان بايد هم قانون را رعايت کنند و هم به افراد کمک کنند تا به شغل خود ادامه دهند.

وي با بيان اينکه بايد از زيرساخت‌هاي موجود در شهرستان براي رونق همه بخش‌ها استفاده شود، گفت:در شهرستان فارسان زيرساخت‌ها و امکانات مناسبي وجود دارد که با برنامه‌ريزي دقيق مي‌توان از آن به عنوان زيربناي رونق و توسعه استفاده شود.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html